123lazienka.pl

Choć zakup akcesoriów wykończenia wnętrz oraz dekoracyjnych nie jest łatwym zadaniem i wiele osób preferuje dobierać je w sklepach stacjonarnych, na popularności zyskują też e-sklepy z tej niszy rynkowej. Jednym z cieszących się najlepszymi opiniami w Sieci jest serwis 123lazienka.pl. Zobacz, jak wypada w kontekście widoczności oraz dostosowania serwisu i modelu biznesowego do nowoczesnych wymogów SEO.

123lazienka.pl – najważniejsze informacje

Sklep 123lazienka.pl to serwis, którego oferta koncentruje się na produktach do wykończenia i aranżowania łazienki oraz kuchni. To przede wszystkim armatura łazienkowa i kuchenna, ale również szereg pokrewnych produktów. Serwis prowadzi działalność stricte on-line. Jego stacjonarna siedziba znajduje się na terenie jednego z dużych parków logistycznych w podwarszawskich Błoniach. Trzeba zatem przyznać, że taki model biznesowy wymagał ogromnej odwagi – zwłaszcza, że w tej niszy biznesowej dominują duże sklepy sieciowe, działające w przestrzeni offline.

Niemniej jednak, sklep 123lazienka.pl nieustannie poszerza grono klientów zainteresowanych jego ofertą, a chętnych na zakupy przybywa z roku na rok. Serwis zapewnia:

  • możliwość złożenia zamówienia z dostawą do ponad 20 krajów europejskich na korzystnych stawkach finansowych,
  • dogodne opcje dostawy z wniesieniem – co jest ważne zwłaszcza przy zakupie produktów o dużych gabarytach,
  • szybkie, wygodne płatności, m.in. w systemie PayU oraz prosty, intuicyjny proces składania zamówienia,
  • wsparcie techniczne – zarówno kanałami internetowymi jak i za pośrednictwem infolinii, która jest czynna w dni robocze.

Wszystko to sprawia, że serwis zwiększa swoją popularność i może się poszczycić stabilną pozycją rynkową w polskiej przestrzeni e-commerce.

123lazienka.pl oferuje armaturę łazienkową i inne elementy wyposażenia

Oferta sklepu 123lazienka.pl jest bardzo konkretna: to produkty służące do wykończenia łazienki oraz kuchni. Kluczowe kategorie – wyraźnie wyróżnione na górnej belce serwisu – to:

  • łazienka
  • kuchnia
  • ogrzewanie
  • płytki
  • podłogi

Taki podział daje klientowi (jak również algorytmom Google) jasną informację o tym, co można znaleźć w sklepie. Ułatwieniem w kontekście User Experience jest również wyszukiwarka. Z perspektywy wizerunkowej, jak i SEO dobrym wsparciem jest prowadzony w serwisie blog z poradami.

A jak wypadł audyt Verseo? Raport wskazuje, że najsilniejsze obszary to dopasowanie treści do wymogów SEO oraz dostosowanie serwisu do używania przy pomocy smartfonów, tabletów itp. A jakie obszary wymagają poprawy? M.in. wydajność, bezpieczeństwo oraz dostępność. Zajrzyj do naszej analizy i dowiedz się więcej!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,3 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
9,7 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
12,4 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
420 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.016
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji