123lazienka.pl
Choć zakup akcesoriów wykończenia wnętrz oraz dekoracyjnych nie jest łatwym zadaniem i wiele osób preferuje dobierać je w sklepach stacjonarnych, na popularności zyskują też e-sklepy z tej niszy rynkowej. Jednym z cieszących się najlepszymi opiniami w Sieci jest serwis 123lazienka.pl. Zobacz, jak wypada w kontekście widoczności oraz dostosowania serwisu i modelu biznesowego do nowoczesnych wymogów SEO.
123lazienka.pl – najważniejsze informacje
Sklep 123lazienka.pl to serwis, którego oferta koncentruje się na produktach do wykończenia i aranżowania łazienki oraz kuchni. To przede wszystkim armatura łazienkowa i kuchenna, ale również szereg pokrewnych produktów. Serwis prowadzi działalność stricte on-line. Jego stacjonarna siedziba znajduje się na terenie jednego z dużych parków logistycznych w podwarszawskich Błoniach. Trzeba zatem przyznać, że taki model biznesowy wymagał ogromnej odwagi – zwłaszcza, że w tej niszy biznesowej dominują duże sklepy sieciowe, działające w przestrzeni offline.
Niemniej jednak, sklep 123lazienka.pl nieustannie poszerza grono klientów zainteresowanych jego ofertą, a chętnych na zakupy przybywa z roku na rok. Serwis zapewnia:
- możliwość złożenia zamówienia z dostawą do ponad 20 krajów europejskich na korzystnych stawkach finansowych,
- dogodne opcje dostawy z wniesieniem – co jest ważne zwłaszcza przy zakupie produktów o dużych gabarytach,
- szybkie, wygodne płatności, m.in. w systemie PayU oraz prosty, intuicyjny proces składania zamówienia,
- wsparcie techniczne – zarówno kanałami internetowymi jak i za pośrednictwem infolinii, która jest czynna w dni robocze.
Wszystko to sprawia, że serwis zwiększa swoją popularność i może się poszczycić stabilną pozycją rynkową w polskiej przestrzeni e-commerce.
123lazienka.pl oferuje armaturę łazienkową i inne elementy wyposażenia
Oferta sklepu 123lazienka.pl jest bardzo konkretna: to produkty służące do wykończenia łazienki oraz kuchni. Kluczowe kategorie – wyraźnie wyróżnione na górnej belce serwisu – to:
- łazienka
- kuchnia
- ogrzewanie
- płytki
- podłogi
Taki podział daje klientowi (jak również algorytmom Google) jasną informację o tym, co można znaleźć w sklepie. Ułatwieniem w kontekście User Experience jest również wyszukiwarka. Z perspektywy wizerunkowej, jak i SEO dobrym wsparciem jest prowadzony w serwisie blog z poradami.
A jak wypadł audyt Verseo? Raport wskazuje, że najsilniejsze obszary to dopasowanie treści do wymogów SEO oraz dostosowanie serwisu do używania przy pomocy smartfonów, tabletów itp. A jakie obszary wymagają poprawy? M.in. wydajność, bezpieczeństwo oraz dostępność. Zajrzyj do naszej analizy i dowiedz się więcej!