Decathlon.pl

Decathlon.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych działających w kategorii sport. Jako część wielkiej międzynarodowej korporacji cieszy się dużą rozpoznawalnością i uznaniem Wyróżnia go też szeroki asortyment produktów. Czy tak duży gracz na rynku e-commerce przykłada dużą wagę do działań z obrębu SEO i SEM? Analizujemy wyniki audytu Verseo dla witryny Decathlon.pl, by się o tym przekonać.

Decathlon.pl – najważniejsze informacje

Francuska marka Decathlon jest jednym z najbardziej znanych przedstawicieli branży sportowej w naszym kraju. Jej sklepy stacjonarne dostępne są w Polsce od 2001 roku, a sieć liczy dziś 59 placówek. Niedługo po debiucie marki na rynku wystartował też sklep internetowy, który obecnie jest jednym z najlepiej zaopatrzonych, a także najpopularniejszych w Sieci. W Polsce firma ma również dwa magazyny i prowadzi część produkcji. Jej oferta składa się bowiem w znacznej mierze z marek własnych.

Sklep Decathlon.pl zapewnia swoim klientom ogromny wybór produktów obejmujących sprzęt sportowy, odzież i akcesoria do uprawiania wszelkich możliwych dyscyplin. Wyróżnia go też:

  • darmowa wysyłka dla zamówień o wartości wyższej niż 74,99 zł,
  • darmowy, 30-dniowy zwrot,
  • szybka dostawa produktów oraz darmowy odbiór w sklepie stacjonarnym nawet 1 godzinę od zamówienia,
  • bezpłatna infolinia działająca w formie telefonicznej, czatu oraz wideo czatu w języku migowym.

W sklepach stacjonarnych marki można też skorzystać z rozmaitych usług, m.in. serwisu sprzętu.

Czy tak konkurencyjna oferta wymaga prowadzenia przemyślanych działań z zakresu SEO i SEM? Przeanalizujmy statystyki strony w porównaniu z wynikami audytu Verseo.

Decathlon.pl – wszystko dla aktywnych

Oferta sklepu Decathlon.pl jest niezwykle szeroka, ale znalezienie poszukiwanego produktu nie jest trudne, dzięki przejrzystemu menu i intuicyjnemu podziałowi na kategorie. Asortyment sklepu obejmuje przede wszystkim:

  • sprzęt sportowy,
  • odzież i buty sportowe,
  • sprzęt turystyczny,
  • akcesoria,
  • artykuły zdrowotne,
  • żywność i suplementy diety,
  • elektronikę.

Możliwe jest wyszukiwanie zarówno po typie produktu, jak i według dyscyplin sportowych. Odzież, buty, bielizna oraz akcesoria są też podzielona na damskie i męskie. Klarowny podział asortymentu jest korzystny z punktu widzenia User Experience oraz indeksowania strony przez algorytmy Google. Jednak brak odpowiednio skonstruowanych meta danych i innych elementów istotnych z punktu widzenia SEO utrudnia pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach. Raport Verseo wskazuje też na problemy z dostępnością oraz niewystarczające działania z zakresu marketingu internetowego. Sprawdź szczegółowe wyniki audytu dla dowolnej witryny dzięki analizie!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,6 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,6 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
12,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
19,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
4 970 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.075
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji