Decathlon.pl
Decathlon.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych działających w kategorii sport. Jako część wielkiej międzynarodowej korporacji cieszy się dużą rozpoznawalnością i uznaniem Wyróżnia go też szeroki asortyment produktów. Czy tak duży gracz na rynku e-commerce przykłada dużą wagę do działań z obrębu SEO i SEM? Analizujemy wyniki audytu Verseo dla witryny Decathlon.pl, by się o tym przekonać.
Decathlon.pl – najważniejsze informacje
Francuska marka Decathlon jest jednym z najbardziej znanych przedstawicieli branży sportowej w naszym kraju. Jej sklepy stacjonarne dostępne są w Polsce od 2001 roku, a sieć liczy dziś 59 placówek. Niedługo po debiucie marki na rynku wystartował też sklep internetowy, który obecnie jest jednym z najlepiej zaopatrzonych, a także najpopularniejszych w Sieci. W Polsce firma ma również dwa magazyny i prowadzi część produkcji. Jej oferta składa się bowiem w znacznej mierze z marek własnych.
Sklep Decathlon.pl zapewnia swoim klientom ogromny wybór produktów obejmujących sprzęt sportowy, odzież i akcesoria do uprawiania wszelkich możliwych dyscyplin. Wyróżnia go też:
- darmowa wysyłka dla zamówień o wartości wyższej niż 74,99 zł,
- darmowy, 30-dniowy zwrot,
- szybka dostawa produktów oraz darmowy odbiór w sklepie stacjonarnym nawet 1 godzinę od zamówienia,
- bezpłatna infolinia działająca w formie telefonicznej, czatu oraz wideo czatu w języku migowym.
W sklepach stacjonarnych marki można też skorzystać z rozmaitych usług, m.in. serwisu sprzętu.
Czy tak konkurencyjna oferta wymaga prowadzenia przemyślanych działań z zakresu SEO i SEM? Przeanalizujmy statystyki strony w porównaniu z wynikami audytu Verseo.
Decathlon.pl – wszystko dla aktywnych
Oferta sklepu Decathlon.pl jest niezwykle szeroka, ale znalezienie poszukiwanego produktu nie jest trudne, dzięki przejrzystemu menu i intuicyjnemu podziałowi na kategorie. Asortyment sklepu obejmuje przede wszystkim:
- sprzęt sportowy,
- odzież i buty sportowe,
- sprzęt turystyczny,
- akcesoria,
- artykuły zdrowotne,
- żywność i suplementy diety,
- elektronikę.
Możliwe jest wyszukiwanie zarówno po typie produktu, jak i według dyscyplin sportowych. Odzież, buty, bielizna oraz akcesoria są też podzielona na damskie i męskie. Klarowny podział asortymentu jest korzystny z punktu widzenia User Experience oraz indeksowania strony przez algorytmy Google. Jednak brak odpowiednio skonstruowanych meta danych i innych elementów istotnych z punktu widzenia SEO utrudnia pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach. Raport Verseo wskazuje też na problemy z dostępnością oraz niewystarczające działania z zakresu marketingu internetowego. Sprawdź szczegółowe wyniki audytu dla dowolnej witryny dzięki analizie!