Estyl.pl

Skóra i włosy wymagają nie tylko utrzymania w czystości, ale również systematycznej pielęgnacji. Dzięki starannie dobranym kremom i balsamom są dobrze nawilżone, odżywione i długo zachowują piękny wygląd. Kosmetyki do takiej pielęgnacji oferuje estyl.pl. Czy oferowane produkty i standardy obsługi w tej drogerii internetowej docenili klienci?  Odpowiedzi na te pytania dostarczył audyt WWW przeprowadzony przez ekspertów z Verseo.

Podstawowe informacje o drogerii estyl.pl

Estyl.pl jest sklepem internetowym wyspecjalizowanym w sprzedaży produktów kosmetycznych i fryzjerskich. Witryna (i trzy salony stacjonarne) jest własnością firmy Mteam Konrad Gałązka z siedzibą w Warszawie, a w branży e-commerce pojawiła się w 2004 roku. Od tego czasu systematycznie rozwija swój asortyment i doskonali systemy sprzedaży wysyłkowej. Właściciele mówią o niej, że jest najstarszym, a jednocześnie największym i najprężniej działającym sklepem branżowym. Potwierdza to ponad 4000 produktów z ponad 90 marek oraz ponad 350 000 zrealizowanych zamówień.

Podczas audytu WWW przeprowadzonego przez naszych specjalistów potwierdziliśmy duże zainteresowanie sklepem oraz jego powodzenie i uznanie, jakim cieszy się wśród klientów. Pomimo to jednak, badanie wykazało również niedociągnięcia, w szczególności dotyczące konstrukcji strony oraz wypełniania jej treścią. W raporcie Verseo, w którym są oceniane elementy takie jak, wydajność, dostępność, dobre praktyki, SEO, widoczność, bezpieczeństwo, marketing czy przystosowanie do obsługi na urządzeniach mobilnych, żaden z parametrów nie znalazł się w najwyższym przedziale punktowym.

Na bardzo niskim poziomie znajdują się trzy pierwsze czynniki oraz bezpieczeństwo. Jest to o tyle zastanawiające, że przez wiele lat funkcjonowania na rynku firma z pewnością miała czas na dopracowanie strony chociażby w kontekście wydajności witryny czy szyfrowania protokołem HTTPS. Do plusów z pewnością można zaliczyć krótki czas realizacji zamówień, wysyłki zagraniczne oraz połączenie sprzedaży detalicznej z hurtową.

Jakie produkty oferuje sklep estyl.pl?

Specjalnością sklepu internetowego oraz salonów stacjonarnych jest sprzedaż kosmetyków przeznaczonych dla szerokiego odbiorcy oraz dla profesjonalistów. Tym ostatnim – szczególnie salonom fryzjerskim – są dedykowane liczne preparaty do odżywiania włosów, ich stylizacji i poprawiania kondycji oraz wyglądu. Atutem strony jest wyodrębnienie kategorii pod kątem konkretnego problemu. Dlatego można tu szybko znaleźć produkty do włosów zniszczonych słońcem, siwych, wymagających prostowania czy wygładzenia.

Asortyment obejmuje nie tylko szampony, odżywki i kuracje do włosów, ale też preparaty do pielęgnacji ciała i twarzy, do wykonywania makijażu, produkty specjalnie przeznaczone dla mężczyzn oraz szeroką gamę kosmetyków naturalnych. Wśród nich pojawiają się marki takie jak Astor, Loreal, Mason Pearson, John Masters Organics, Rahua, Macadamia, Davines i wiele innych. W sprzedaży jest też profesjonalny sprzęt fryzjerski.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,8 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,2 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
6,0 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
13,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 140 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji