Euroogrod.com.pl – analiza SEO
Sklep internetowy Euroogrod.com.pl specjalizuje się w dystrybucji produktów do pielęgnacji ogrodów i pokrewnych. W szerokim katalogu wyrobów znajdą coś dla siebie również domowi majsterkowicze, jak i miłośnicy sadownictwa, a nawet rolnicy. A co sprawiło, że to właśnie ten e-sklep cieszy się wysokim zainteresowaniem klientów i jest dobrze widoczny w przestrzeni Internetu? Sprawdzili to eksperci Verseo. Sprawdź wyniki przeprowadzonego przez nas audytu.
Euroogrod.com.pl – najważniejsze informacje
Internetowy sklep ogrodniczy Euroogrod.com.pl powstał na bazie wieloletniego doświadczenia w sprzedaży produktów ogrodniczych i pokrewnych. Sklep Euro Ogród, który jest jednym z największych na Podlasiu, działa już od 1994 roku. Kilka lat temu właściciele postanowili poszerzyć jego działalność o dystrybucję kanałem internetowym. Decyzja opłaciła się, ponieważ sklep wyrobił sobie dzisiaj markę poza swoim województwem.
Serwis Euroogrod.com.pl:
- zapewnia szybką realizację zamówień m.in. z uwagi na bardzo dużą powierzchnię magazynową (to ponad 8 500 m2) i sprawny system obsługi,
- gwarantuje dostęp do tysięcy produktów przydatnych zarówno ogrodnikom-amatorom, jak i profesjonalistom,
- prowadzi dwie infolinie dedykowane obsłudze klientów, jak i doradztwu,
- zapewnia 30 dni na zwrot,
- wzmacnia swój potencjał sprzedażowy, zapewniając również aplikację na smartfony do składania zamówień.
Euroogrod.com.pl oferuje sprzęt ogrodniczy, elementy małej architektury ogrodowej i więcej
Oferta serwisu Euroogrod.com.pl jest wyjątkowo rozległa i dostosowana do potrzeb profesjonalnych ogrodników czy sadowników, jak i prowadzących taką działalność amatorsko, na małą skalę. Sklep zadbał o przejrzysty podział produktów na kategorie – tak, aby były one łatwe do przeglądania przez klientów, a jednocześnie dobrze widoczne dla algorytmów SEO. Najważniejsze grupy produktów, które są tu oferowane, to:
- agrowłókniny, siatki i folie,
- architektura ogrodowa,
- produkty do domu i warsztatu,
- kosiarki,
- maszyny ogrodnicze,
- narzędzia ogrodnicze,
- nasiona traw,
- systemy nawadniania,
- nawozy i podłoża,
- pompy i hydrofory,
- meble i akcesoria wyposażenia ogrodu,
- rośliny ogrodowe.
Oczywiście każda z kategorii dzieli się na kilkanaście – kilkadziesiąt podkategorii, a kupujący mogą skorzystać też z wyszukiwarki.
A jak ten e-sklep wypada w audycie SEO? Jego największą siłą jest pełna responsywność. Na plus zasługują też poziom optymalizacji treści, widoczność, dostępność oraz wydajność. Nasz raport wskazuje jednak na niedociągnięcia w obszarach bezpieczeństwa czy marketingu. Zajrzyj do wyników audytu, aby dowiedzieć się więcej.
Chcesz uzyskać podobne informacje o swojej stronie www? Wykorzystaj darmowe narzędzie audytowe Verseo – otrzymanie gamy wartościowych wskazówek zajmie Ci tylko kilkadziesiąt sekund!