Euroogrod.com.pl – analiza SEO

Sklep internetowy Euroogrod.com.pl specjalizuje się w dystrybucji produktów do pielęgnacji ogrodów i pokrewnych. W szerokim katalogu wyrobów znajdą coś dla siebie również domowi majsterkowicze, jak i miłośnicy sadownictwa, a nawet rolnicy. A co sprawiło, że to właśnie ten e-sklep cieszy się wysokim zainteresowaniem klientów i jest dobrze widoczny w przestrzeni Internetu? Sprawdzili to eksperci Verseo. Sprawdź wyniki przeprowadzonego przez nas audytu.

Euroogrod.com.pl – najważniejsze informacje

Internetowy sklep ogrodniczy Euroogrod.com.pl powstał na bazie wieloletniego doświadczenia w sprzedaży produktów ogrodniczych i pokrewnych. Sklep Euro Ogród, który jest jednym z największych na Podlasiu, działa już od 1994 roku. Kilka lat temu właściciele postanowili poszerzyć jego działalność o dystrybucję kanałem internetowym. Decyzja opłaciła się, ponieważ sklep wyrobił sobie dzisiaj markę poza swoim województwem.

Serwis Euroogrod.com.pl:

  • zapewnia szybką realizację zamówień m.in. z uwagi na bardzo dużą powierzchnię magazynową (to ponad 8 500 m2) i sprawny system obsługi,
  • gwarantuje dostęp do tysięcy produktów przydatnych zarówno ogrodnikom-amatorom, jak i profesjonalistom,
  • prowadzi dwie infolinie dedykowane obsłudze klientów, jak i doradztwu,
  • zapewnia 30 dni na zwrot,
  • wzmacnia swój potencjał sprzedażowy, zapewniając również aplikację na smartfony do składania zamówień.

Euroogrod.com.pl oferuje sprzęt ogrodniczy, elementy małej architektury ogrodowej i więcej

Oferta serwisu Euroogrod.com.pl jest wyjątkowo rozległa i dostosowana do potrzeb profesjonalnych ogrodników czy sadowników, jak i prowadzących taką działalność amatorsko, na małą skalę. Sklep zadbał o przejrzysty podział produktów na kategorie – tak, aby były one łatwe do przeglądania przez klientów, a jednocześnie dobrze widoczne dla algorytmów SEO. Najważniejsze grupy produktów, które są tu oferowane, to:

  • agrowłókniny, siatki i folie,
  • architektura ogrodowa,
  • produkty do domu i warsztatu,
  • kosiarki,
  • maszyny ogrodnicze,
  • narzędzia ogrodnicze,
  • nasiona traw,
  • systemy nawadniania,
  • nawozy i podłoża,
  • pompy i hydrofory,
  • meble i akcesoria wyposażenia ogrodu,
  • rośliny ogrodowe.

Oczywiście każda z kategorii dzieli się na kilkanaście – kilkadziesiąt podkategorii, a kupujący mogą skorzystać też z wyszukiwarki.

A jak ten e-sklep wypada w audycie SEO? Jego największą siłą jest pełna responsywność. Na plus zasługują też poziom optymalizacji treści, widoczność, dostępność oraz wydajność. Nasz raport wskazuje jednak na niedociągnięcia w obszarach bezpieczeństwa czy marketingu. Zajrzyj do wyników audytu, aby dowiedzieć się więcej.

Chcesz uzyskać podobne informacje o swojej stronie www? Wykorzystaj darmowe narzędzie audytowe Verseo – otrzymanie gamy wartościowych wskazówek zajmie Ci tylko kilkadziesiąt sekund!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,8 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
14,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
8,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
400 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.01
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji