Hairstore.pl

Codzienna pielęgnacja ciała, twarzy i włosów z udziałem najlepszych kosmetyków pozwala długo zachować je w dobrej kondycji i cieszyć się ich wyjątkowym pięknem. Spośród wielu dostępnych na rynku preparatów kosmetycznych sklep hairstore.pl oferuje przede wszystkim te stosowane we fryzjerstwie. Sprawdź, czy budzą one zainteresowanie klientów i jak oceniają oni poziom obsługi sklepu. Poznaj wyniki naszego audytu SEO.

Co warto wiedzieć o sklepie fryzjerskim hairstore.pl?

Historia sprzedaży markowych kosmetyków do pielęgnacji włosów rozpoczęła się w 2004 roku. Właśnie wtedy powstał pierwszy sklep fryzjerski działający pod szyldem Hairstore. Obecnie sprzedaż jest realizowana zarówno salonie stacjonarnym, jak i w formie wysyłkowej w sklepie internetowym hairstore.pl. Pierwotnym założeniem właścicieli było zapewnienie dostępu do profesjonalnego zaopatrzenia w produkty dla salonów fryzjerskich. Stąd też w ofercie można znaleźć nie tylko szampony i lakiery, ale też profesjonalny sprzęt i meble.

Potrzeba rozwoju i zyskania zaufania większego grona klientów sprawiła, że z czasem w sklepie pojawiły się też inne kosmetyki, w tym te do pielęgnacji ciała czy makijażu. Przeprowadzony przez Verseo audyt WWW wykazał, że klienci docenili te produkty, co zaowocowało wieloma pozytywnymi opiniami i wysoką liczbą wejść na stronę.

Do atutów można zaliczyć szczególną dbałość o klienta. Przejawia się ona w formie profesjonalnej obsługi przez kulturalny i dobrze przygotowany merytorycznie personel. Firma dba też o szybką realizację zleceń, z których aż 99% jest wysyłanych w czasie 24 godzin od złożenia zamówienia. Na stronie klienci znajdą też blog tematyczny poświęcony pielęgnacji włosów. Firma wspiera również fundację Panda. Gromadzi fundusze na dokarmianie alpaki Melania, sprzedając ekologiczne torby.

Co sprzedaje hairstore.pl?

Hairstore.pl to sklep fryzjerski, dlatego podstawę jego asortymentu stanowią kosmetyki do pielęgnacji włosów. Ponieważ firma zaopatruje także salony fryzjerskie, w ofercie nie zabrakło profesjonalnego sprzętu i mebli. Można w nim kupić prostownice, lokówki, suszarki hełmowe, infrazony a także szereg przydatnych akcesoriów. W kategorii mebli znalazły się myjnie, hokery, fotele, stoliki robocze, recepcje i wiele innych.

Równolegle z produktami fryzjerskimi sklep proponuje też szeroki wybór kosmetyków do pielęgnacji ciała oraz perfumy i produkty do makijażu.

W podsumowaniu warto dodać, że strona internetowa sklepu znajduje się na 889 pozycji w rankingu branżowym.  Podczas audytu SEO oceniono również witrynę pod kątem jej konstrukcji i zawartych treści. Raport Verseo wykazał niską wydajność, ocenioną na 39/100 punktów. Duże zastrzeżenia są też do bezpieczeństwa strony, która nie ma szyfrowania protokołem HTTPS. Natomiast na bardzo wysokim poziomie utrzymuje się przygotowanie witryny do obsługi na urządzeniach mobilnych.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
5,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
12,1 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
8,1 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
580 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji