Ombre.pl

Ombre.pl to jeden z popularnych sklepów internetowych działających w branży „odzież i obuwie”. Jego docelowymi klientami są wyłącznie mężczyźni – ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, butów i akcesoriów dla panów. Co wpływa na sukces sklepu? Przyglądamy się audytowi SEO przygotowanemu przez ekspertów Verseo, by sprawdzić, czy serwis dba o swoją widoczność w Sieci. Oto jego wyniki.

Ombre.pl – podstawowe informacje o sklepie

Ombre.pl to sklep z odzieżą dla mężczyzn, który pragnie ułatwiać panom proces doboru garderoby. To dlatego prezentuje szeroką ofertę, dbając o to, by odzwierciedlała kompromis pomiędzy współczesnymi trendami a praktycznością i wygodą. Sklep prowadzi sprzedaż odzieży produkowanej pod własną marką Ombre Clothing i działa wyłącznie w internecie, prowadząc jedynie stacjonarny punkt odbioru zamówień w siedzibie firmy. Powstał w 2010 roku.

Specjalnością marki jest odzież w stylu casual, jednak wraz z rozwojem działalności wprowadziła ona również na rynek linię Premium odznaczającą się wykorzystaniem bardziej wyrafinowanych materiałów i pozwalającą na stworzenie eleganckich stylizacji. Do atutów sklepu należą na pewno:

  • szeroki asortyment skierowany wyłącznie do panów,
  • darmowa dostawa realizowana już dla zamówień od 150 zł i możliwość skorzystania z wielu form wysyłki oraz płatności,
  • atrakcyjne ceny.

Audyt Verseo pokazuje, że strona całkiem nieźle radzi sobie również w zakresie widoczności w Sieci, dbając szczególnie o stosowanie dobrych praktyk SEO. Powinno to generować sporą ilość organicznego ruchu na stronie. Sprawdźmy, czy ma to przełożenie w rzeczywistych statystykach sklepu.

Ombre.pl – oferta sklepu

Przyjrzyjmy się dokładniej ofercie sklepu. Obejmuje ona szeroki wybór odzieży męskiej, a także osobny dział z ubraniami chłopięcymi. Główne kategorie obejmują:

  • akcesoria,
  • buty,
  • bluzy,
  • swetry,
  • marynarki,
  • kurtki,
  • koszule,
  • koszulki,
  • spodnie.

Każda z nich podzielona jest na kilka podkategorii według stylu czy fasonu, co klientowi ułatwia znalezienie poszukiwanych produktów, a robotom Google indeksowanie strony. Ukierunkowana oferta wpływa też na łatwość pozycjonowania.

Audyt Verseo pokazuje jednak, że wiele kwestii technicznych wymaga dopracowania – m.in. te dotyczące bezpieczeństwa. Strona jest też mało wydajna i nie do końca responsywna, co może wpływać na zadowolenie klientów z przebiegu samego procesu zakupowego. Zajrzyj do szczegółowego raportu i sprawdź jego wyniki. Narzędzie audytowe Verseo możesz również za darmo wykorzystać do sprawdzenia swojej strony www pod kątem działań SEO i SEM.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,2 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
9,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
21,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
23,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
3 980 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.805
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji