Porcelana24.pl
Polska porcelana cieszy się ogromną popularnością nie tylko w polskich gospodarstwach domowych, ale również poza krajem. Wszystko z uwagi na wyjątkowo wysoką jakość, jak również ciekawy design. Dlatego również jej sprzedaż niesie za sobą bardzo wysoki potencjał biznesowy. Jedną z firm, która zajmuje się dystrybucją w tym obszarze, jest Porcelana24.pl. Przyjrzeliśmy się bliżej działalności tego sklepu internetowego. Dowiedz się więcej na jego temat i sprawdź, w czym tkwi przyczyna jego sukcesu on-line.
Porcelana24.pl – najważniejsze informacje
Sklep internetowy Porcelana24.pl należy do firmy AP-POL, która działa w branży dystrybucji zastawy porcelanowej oraz produktów pokrewnych już od ponad 30 lat. Sam e-sklep również ma za sobą wiele lat działalności, jest jednym z najstarszych w swojej branży w Polsce. Jego początki sięgają roku 2003, a dziś to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w tym sektorze e-commerce.
Czym wyróżnia się sklep Porcelana24.pl na tle konkurencji? Poza ogromnym doświadczeniem i silną marką, za jego atuty można uznać:
- gwarancję „pancernego” zapakowania produktów, co oznacza, że w przypadku, gdyby (bardzo kruche przecież!) wyroby z porcelany dotarły do klienta uszkodzone, sklep dosyła na swój koszt to, co się potłukło,
- sprawną realizację zamówień – serwis deklaruje, że docierają w ciągu 24-48 h roboczych od zatwierdzenia zakupu,
- bardzo szeroki wybór wyrobów od czołowych polskich producentów – obecnie w sklepie znajduje się ponad 12 tys. towarów, które są dostępne od ręki z uwagi na dużą przestrzeń magazynową, jaką dysponuje AP-POL.
Serwis zapewnia ponadto stałe promocje oraz dodatkowe oferty dla stałych klientów. To wszystko sprawia, że jest jednym z liderów w swojej branży.
Porcelana24.pl specjalizuje się w polskiej porcelanie, garnkach, sztućcach itp.
Choć oferta sklepu Porcelana24.pl koncentruje się na wyrobach z porcelany, a zatem zastawie stołowej: zarówno obiadowej, jak i kawowej, nie brak w niej innych powiązanych produktów – takich, którymi byliby zainteresowani klienci z grupy docelowej.
Główne kategorie wyrobów, które można tu znaleźć, to:
- porcelana,
- sztućce,
- garnki, patelnie,
- noże kuchenne,
- szkło,
- kuchnia,
- salon,
- dla dzieci,
- prezenty.
Warto zauważyć, że nazwy kategorii wraz z linkami do poszczególnych podstron pojawiają się też w kilku innych miejscach serwisu, co oznacza świadome kreowanie potencjału SEO serwisu. Można również dostrzec dbałość o optymalizację treści i metadanych oraz inne działania, które zwiększają widoczność serwisu. Więcej informacji uzyskasz, zaglądając do raportu przygotowanego z wykorzystaniem darmowego narzędzia do audytu SEO od Verseo. Znajdziesz w nim wiele cennych wskazówek, które podpowiedzą również Tobie, jak wzmocnić strategię w odniesieniu do pozycjonowania.