Powerplay.com.pl

Powerplay jest siecią sklepów, która specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży gier na konsole oraz akcesoriów do konsoli. Prowadzi ona sprzedaż w kilku dużych miastach Górnego Śląska, ale przede wszystkim działa w przestrzeni on-line. Nasi specjaliści przyjrzeli się bliżej strategii SEO przyjętej przez serwis powerplay.com.pl. Zobacz, jakie są wyniki przeprowadzonego audytu.

Powerplay.com.pl – najważniejsze informacje o sklepie

Sklep powerplay.com.pl należy do sieci sprzedaży gier na konsole i akcesoriów do nich – Powerplay. Pierwszy sklep został otwarty w 2010 roku, a obecnie jest ich 6 – m.in. w Rybniku, Żorach czy Gliwicach. Ważnym kanałem sprzedaży dla sklepu jest również Internet. Serwis powerplay.com.pl jest dość dobrze rozpoznawalny wśród miłośników gier na Xbox’a, Playstation i inne konsole. Oferuje szeroką gamę towarów, a z innymi serwisami konkuruje również korzystnymi cenami.

E-sklep powerplay.com.pl zapewnia klientom również:

  • usługi serwisowania konsol,
  • możliwość wymiany gier oraz ich odsprzedania,
  • pomoc techniczną w razie zaistnienia takiej potrzeby.

Chociaż zakres jego działalności jest przeznaczony dla dość wąskiej grupy odbiorców, trzeba przyznać, że cieszy się sporym zainteresowaniem.

Powerplay.com.pl oferuje gry na PS, XBOX i wiele innych

Specjalnością powerplay.com.pl są gry na konsole i widać to wyraźnie już po wejściu na stronę. Serwis promuje najważniejsze produkty w asortymencie przy pomocy dużych banerów, a nad nimi umieścił kluczowe kategorie produktów – to podział gier na typy konsol, na których można z nich korzystać, a zatem na: XBOX, Playstation, Nintendo i PC. Co istotne, sprzedaż jest prowadzona tutaj zarówno w odniesieniu do gier na fizycznych nośnikach, jak również w modelu digital, który jest coraz popularniejszy wśród graczy.

Pod względem SEO można zaobserwować, że serwis stara się zoptymalizować się w odniesieniu do aktualnych wymogów. Zadbał m.in. o umieszczenie metadanych czy zwiększenie wydajności działania serwisu (tak, aby usunąć bariery przeszkadzające algorytmom Google w mapowaniu serwisu). Ponadto serwis ma przejrzysty layout graficzny i da o zapewnienie klientom wysokiej jakości User Experience, co także przekłada się na wyniki pozycjonowania.

Bardziej szczegółowe informacje o tym, jak serwis radzi sobie ze zwiększaniem widoczności w SERP-ach znajdziesz w raporcie wygenerowanym przez darmowe narzędzie audytowe Verseo. Możesz je wykorzystać również, aby bezpłatnie sprawdzić, jaki potencjał drzemie w Twojej stronie i w jaki sposób go wzmocnić. Spróbuj – zajmie Ci to tylko kilkadziesiąt sekund!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,8 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
7,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
44,8 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
830 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.22
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji