Puccini.pl

Puccini.pl to sklep internetowy jednego ze znanych producentów walizek, torebek i galanterii. Firma prowadzi prężną sieć sklepów stacjonarnych, dlatego jest dobrze znana większości bywalców galerii handlowych. Co jednak stoi za jej sukcesem w świecie e-commerce? Przeglądamy wyniki audytu przeprowadzonego przez ekspertów Verseo, by przekonać się, jak firma dba o swoją widoczność w Sieci.

Puccini.pl – podstawowe informacje

Puccini to polska marka, która powstała w 1996 roku jako niewielka manufaktura. Dzięki dbałości o detale i przywiązaniu do jakości sukcesywnie zdobywała ona coraz większe uznanie klientów, przez co dziś jest jednym z dużych graczy na rynku. Produkty firmy są też dostępne w kilku krajach europejskich.

Marka Puccini dba o swoją obecność zarówno na rynku tradycyjnym, jak i internetowym. Jej pierwszy sklep online powstał w 2008 roku. 8 lat później przeszedł zaś gruntowną przebudowę, by dopasować się do najnowszych standardów i oczekiwań klientów. Usprawniono tym samym wiele procesów związanych z obsługą klienta i zadbano o jakość samej witryny. Obecnie jest ona przejrzysta i estetyczna. Uwagę zwracają promocje i wyprzedaże. Serwis oferuje też szybką dostawę (darmową dla zamówień o wartości powyżej 200 zł) i darmowe zwroty. Równolegle ze stroną Puccini.pl marka prowadzi sklep w serwisie Allegro.

W działaniach zarządców marki i samej witryny Puccini.pl widać troskę o wysoką jakość obsługi. A jak jest z „zakulisowymi” praktykami z zakresu SEO i SEM. O tym mówi raport Verseo. Przyjrzyjmy się jego wynikom w porównaniu ze statystykami strony.

Puccini.pl – jak wygląda oferta sklepu?

Oferta Puccini.pl jest dość rozbudowana i obejmuje kilka działów:

  • walizki,
  • torebki damskie,
  • galanteria,
  • torby i plecaki.

Przejrzysty podział na kategorie i podkategorie jest rozwiązaniem korzystnym zarówno z uwagi na UX, jak i indeksowanie strony przez algorytmy Google. Audyt SEO pokazuje jednak, że poszczególne zakładki nie są prawidłowo opisane z użyciem meta tagów, co wpływa na ich widoczność w wynikach wyszukiwania. Uwagi wymagają też kwestie bezpieczeństwa oraz wydajność strony, która nie przystaje do współczesnych standardów. Tego typu informacje można znaleźć w raporcie Verseo, wraz ze wskazaniem konkretnych obszarów i cech wymagających poprawy. Możesz podobnej analizie poddać również swoją stronę www – narzędzie Verseo jest dostępne bezpłatnie dla każdego.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,5 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
10,0 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
17,1 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
13,6 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 010 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji