Rema.com.pl

Choć na rynku e-księgarni dominują te, które prowadzą również działalność stacjonarną w całej Polsce, równie dobrze radzi sobie sklep Rema.com.pl, który należy do lokalnej sieci sklepów z książkami. Nasi specjaliści przyjrzeli się bliżej działalności serwisu oraz przyjętej przez niego strategii SEO. Sprawdź, jakie są wyniki naszego audytu i dowiedz się, jak przeprowadzić podobny dla swojej strony www za darmo.

Rema.com.pl – najważniejsze informacje

Sklep Rema.com.pl to internetowy kanał sprzedaży łódzkiej sieci księgarni Rema. Sama sieć rozpoczęła działalność w 1994 roku i jest dobrze znana w Łodzi i okolicach – zarówno z detalicznej sprzedaży książek (w tym literatury specjalistycznej, m.in. medycznej), jak również tej hurtowej. Dziś jest to największy dystrybutor hurtowy w centralnej Polsce, który współpracuje m.in. z placówkami edukacyjnymi, kulturalnymi, a także z klientami spoza Polski.

Sam sklep internetowy koncentruje się oczywiście na sprzedaży detalicznej, a do asortymentu, poza książkami, trafiły też inne akcesoria – m.in. zabawki dla dzieci, artykuły papiernicze – oraz audiobooki.

Serwis realizuje program lojalnościowy, prowadzi infolinię i zapewnia komfortowe warunki płatności on-line oraz dostawy.

Rema.com.pl oferuje książki, podręczniki, audiobooki, zabawki i więcej

Sklep internetowy Rema.com.pl koncentruje swoją ofertę na tradycyjnych publikacjach książkowych z szerokiego spektrum dziedzin. Klienci mogą z łatwością odnaleźć interesujące ich pozycje przy pomocy wyszukiwarki albo po prostu przeglądając poszczególne kategorie produktów. Na stronie głównej wyeksponowane są też promowane produkty. To wszystko podnosi poziom User Experience i zachęca do przejścia przez cały proces zakupu – od wstępnego zainteresowania produktem, aż po finalizację transakcji.

Co ważne, oferta księgarni nie koncentruje się wyłącznie na beletrystyce czy podręcznikach szkolnych. Klienci mogą tu zamówić również:

  • artykuły papiernicze,
  • zabawki dla dzieci,
  • audiobooki.

Z perspektywy SEO korzystne byłoby stworzenie mapy kategorii – a zatem podział produktów na podgrupy, zgodne z zainteresowaniami grupy docelowej.

Raport Verseo pokazuje również, że serwis, w kontekście SEO, powinien zoptymalizować działanie serwisu pod kątem: wydajności, bezpieczeństwa, dostępności, dostosowania do wymogów SEM oraz obsługi e-sklepu z poziomu urządzenia mobilnego. Szczegółowa analiza jest dostępna w wynikach audytu Verseo, do którego możesz zajrzeć już teraz.

Chcesz uzyskać podobne informacje o swoim sklepie internetowym czy stronie firmowej? Nie ma problemu! Narzędzie audytowe przygotowane przez Verseo jest zupełnie darmowe i dostępne dla każdego. Po prostu podaj adres strony, potwierdź rozpoczęcie audytu, a w kilkadziesiąt sekund uzyskasz wszystkie interesujące Cię informacje!