Wideshop.pl

Wideshop.pl to sklep internetowy z wyjątkowo szerokim asortymentem produktów – przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jednak bogaty wybór towarów nie jest jedynym powodem, dla którego ten serwis zyskał dużą popularność oraz jest często nagradzany w rankingach e-commerce. Eksperci Verseo przyjrzeli się bliżej działalności sklepu internetowej Wideshop.pl, aby ocenić jego potencjał w obszarach SEO i SEM. Dowiedz się, co znajduje się w naszym raporcie.

Wideshop.pl – podstawowe informacje

Sklep internetowy wideshop.pl działa w przestrzeni polskiej Sieci od kilku lat. Serwis od początku stawia na rozległy katalog produktów – zarówno do domu i ogrodu, jak i do biura oraz tych z obszarów sportu, rekreacji czy wyposażenia biura. Atutami, które sprawiają, że zyskał on duże uznanie klientów, są:

  • możliwość zamówienia rozwiązań, które nie są powszechnie dostępne na terenie polski – to często wyroby niedostępne w krajowych sklepach stacjonarnych,
  • korzystne ceny wyrobów,
  • bardzo rozległy katalog, obejmujący wiele tysięcy produktów, co pozwala złożyć zamówienie na wiele rozwiązań „za jednym zamachem”,
  • sprawna dostawa, realizowana nawet w ciągu 24h od złożenia zamówienia, z uwagi na bogate zaplecze logistyczne i magazynowe (które pociąga za sobą ekspresową dostępność oferowanego asortymentu),
  • wygoda składania zamówienia – można to zrobić zarówno standardowo, a więc poprzez e-sklep, jak i wysyłając je mailowo, a nawet przekazując drogą telefoniczną.

To czynniki, które mają duży wpływ na sukces biznesowy sklepu. Warto jednak przyjrzeć się również temu, jak taka koncepcja sprzedaży oraz podejmowane działania marketingowe przekładają się na statystyki sklepu i opinie o nim.

Wideshop.pl oferuje produkty AGD, wyposażenie ogrodowe, zabawki i więcej

W Wideshop można znaleźć tysiące produktów, a „rozrzut” pomiędzy kategoriami jest ogromny. Te najważniejsze to:

  • dom – tu czekają m.in. sprzęt AGD, meble, oświetlenie, dekoracje oraz akcesoria dla zwierząt,
  • ogród – serwis proponuje m.in. małą architekturę ogrodową, grille, baseny, konstrukcje przeznaczone dla zwierząt domowych, a nawet hodowlanych i więcej,
  • firma – tu czekają m.in. sejfy, zabezpieczenia oraz wyposażenie magazynów,
  • sport i turystyka – w tej kategorii znalazły się m.in. sprzęt na siłownię, torby podróżne, hulajnogi, akcesoria sportowe i więcej.

Kategorie dzielą się również na podkategorie, a klienci mogą odnaleźć to, czego potrzebują, również za pośrednictwem wyszukiwarki.

Raport przygotowany z wykorzystaniem narzędzia audytowego Verseo pokazuje również, że:

  • sklep jest w 100% przygotowany do obsługi przy pomocy urządzeń mobilnych,
  • treści w serwisie są dobrze dostosowane do nowoczesnych wymogów SEO,
  • e-sklep działa z zadowalającą wydajnością.

Poprawy wymagają za to obszary bezpieczeństwa oraz marketingu. Zajrzyj do szczegółowej analizy i pamiętaj, że podobną możesz wykonać w 100% gratis dla dowolnej innej strony.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
1,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
3,9 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
5,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
7,3 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
330 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.048
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji