Zabawkizpasja.pl

Zabawkizpasja.pl to sklep internetowy, który, zgodnie z nazwą domeny, oferuje bardzo szeroki wybór zabawek wszelkiego typu. Serwis koncentruje się na określonych markach produktów, proponując głównie akcesoria kreatywne. A jak pomysł na biznes łączy się z przyjętą przez serwis strategią SEO? Dowiedz się więcej o wynikach audytu przygotowanego za pomocą narzędzia Verseo!

Zabawkizpasja.pl – podstawowe informacje

Sklep internetowy Zabawkizpasja.pl powstał kilka lat temu i koncentruje swoją działalność na sprzedaży zabawek dla dzieci w szerokim przedziale wiekowym. Serwis został założony przez młodych rodziców i stawia na przyjazną i „luźną” strategię komunikacji z klientami – budując przyjazną atmosferę współpracy.

Serwis wyróżnia się tym, że:

  • oferuje zabawki starannie wyselekcjonowanych marek – niekoniecznie te mainstreamowe, ale np. od producentów z Holandii i USA, którzy oferują produkty pobudzające dziecięcą kreatywność,
  • proponuje wygodny system płatności on-line,
  • zapewnia zniżki dla stałych klientów (program lojalnościowy), a także osób, które zapisały się na Newsletter e-sklepu,
  • zapewnia wysyłkę gratis na zakupy od 200 zł i dogodne formy przesłania paczki – w tym możliwość jej nadania do paczkomatu,
  • daje możliwość zwrotu towaru do 14 dni.

Zabawkizpasja.pl oferuje zabawki dla niemowląt i starszych dzieci oraz podobne produkty

Gdy spojrzeć na kategorie produktów dostępnych pod adresem Zabawkizpasja.pl, można dostrzec, że zostały one stworzone zarówno z myślą o zainteresowaniach klientów, jak i o działaniach SEO. Pojawia się bowiem bardzo rozbudowany podział na kategorie – jest ich kilkadziesiąt. Te najbardziej kluczowe to: zabawki artystyczne i kreatywne, zabawki dla dziewczynek / dla chłopców, zabawki z podziałem na poszczególne kategorie wiekowe, dla aktywnych, do wody, do kąpieli i tak dalej.

Takie rozbicie na kategorie i podkategorie zwiększa potencjał SEO serwisu i jego widoczność w SERP-ach.

Raport z audytu przeprowadzonego przez Verseo wskazuje również, że:

  • mocnymi stronami serwisu w kontekście strategii SEO są: optymalizacja treści, responsywność, widoczność oraz dostępność,
  • najwięcej uwagi i zmian wymagają obszary związane z: wydajnością serwisu, bezpieczeństwem oraz SEM.

Zajrzyj do szczegółowego raportu i przyjrzyj się dokładnie analizie. Dostarcza mnóstwo praktycznych informacji. Podobne możesz uzyskać również o wynikach strony www. Wykonaj zatem, zupełnie za darmo, audyt SEO z wykorzystaniem naszego narzędzia. Dzięki temu dowiesz się, jakie elementy Twojego serwisu sprzyjają jego lepszej widoczności dla użytkowników, a co stanowi barierę utrudniającą pozycjonowanie. Zobacz, jakie to proste!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,5 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,6 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
10,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
12,8 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
4 680 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.023
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji