3kropki.pl

3kropki.pl to sklep internetowy, którego oferta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców – m.in. miłośników gier komputerowych i planszowych, jak również osób poszukujących sprzętu elektronicznego i wielu innych. Serwis cieszy się dużym zainteresowaniem klientów i utrzymuje stabilną pozycję od ponad 15 lat. Co na to wpłynęło? Jak efektywna jest strategia SEO e-sklepu? Poznaj wyniki audytu przeprowadzonego przez Verseo.

3kropki.pl – najważniejsze informacje

Sklep internetowy 3kropki.pl rozpoczął swoją działalność w 2004 roku. Od tego czasu stale poszerzał swoją ofertę, a wraz z bogatszym katalogiem produktów – także niszę rynkową. Dziś jest serwisem o stabilnej pozycji i dość rozpoznawalnej marce, z którego usług skorzystały już tysiące kupujących.

Ten sklep internetowy zapewnia klientom:

  • bardzo szeroką bazę produktów z różnych kategorii,
  • wygodny proces kupowania, w tym możliwość skorzystania z płatności w systemie PayU czy dostawę do paczkomatu,
  • sprawną realizację zamówień (to możliwe z uwagi na duże zasoby magazynowe).

Klienci 3kropki.pl mają na zwrot towaru 14 dni i mogą liczyć na częste promocje oraz bardzo korzystne stawki za produkty – w porównaniu z konkurencją.

3kropki.pl oferuje gry komputerowe, planszowe, sprzęt RTV i AGD i więcej

Pierwszy rzut oka na gamę produktów oferowanych na 3kropki.pl może dawać wrażenie chaosu, ponieważ serwis ma rzeczywiście bardzo zróżnicowany asortyment. Widać to już po głównych kategoriach, którymi są:

  • gry,
  • klucze do gier,
  • gry bez prądu (tj. planszówki itp.),
  • programy,
  • akcesoria dla dzieci (włączając w to m.in. wózki i foteliki samochodowe),
  • RTV i komputery,
  • małe AGD,
  • sport,
  • dom i ogród,
  • biuro,
  • muzyka.

Strategia nastawiona na szeroką gamę produktów pozwala przyciągnąć do e-sklepu bardziej masowego klienta i odbiorców z różnych grup docelowych. A to zwiększa szansę na realizację sprzedaży wiązanej i pozyskanie stałych odbiorców.

A jak wygląda jakość działania sklepu w kontekście SEO? Raport przygotowany dzięki narzędziu audytowemu Verseo pokazuje, że e-sklep jest w całkiem dobrym stopniu dopasowany do obecnie obowiązujących wymogów. Nie oznacza to jednak, że nie wymaga podjęcia działań, które wzmocnią widoczność. Szczególnie widać to w obszarach wydajności strony, jej dostępności, dostosowania do potrzeb smartfonów, oraz bezpieczeństwa. Zajrzyj do naszego raportu, by dowiedzieć się więcej. Możesz również bezpłatnie uzyskać wskazówki dotyczące Twojego serwisu. Zobacz, jak to działa!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,8 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,0 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
9,6 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
18,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 090 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.029
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji