Astratex.pl

Astratex.pl to sklep internetowy działający w branży „odzież i obuwie” i sprzedający bieliznę oraz kostiumy kąpielowe. Systematyczne działania marketingowe przyniosły marce dość duży sukces komercyjny. A jak jest z działaniami z obszaru SEO? Specjaliści Verseo wzięli pod lupę starania serwisu dotyczące zwiększenia jego widoczności w Sieci, a całość zamknęli w przejrzystym raporcie. Przyglądamy się jego wynikom.

Astratex.pl – podstawowe informacje o witrynie

Firma Astratex działa w handlu wysyłkowym już od 2000 roku. W 2005 r. sklep przeniósł się w całości do Internetu, a 3 lata później zmodernizowano jego działanie, dostosowując interfejs do potrzeb użytkowników, projektując atrakcyjną szatę graficzną i podnosząc standardy obsługi klienta. Zaimplementowano rozwiązania ułatwiające dobór właściwego rozmiaru, co jest niezwykle ważne w przypadku oferowanego przez sklep asortymentu. Dziś witryna działa bardzo sprawnie, oferując wygodne zakupy, szybką dostawę, wsparcie przy zakupach oraz bonusy dla stałych klientów. To międzynarodowa spółka, której główny magazyn znajduje się w Czechach.

Obecnie firma proponuje bardzo szeroki wybór bielizny damskiej, męskiej i dziecięcej w wielu rozmiarach. Ofertę uzupełniają również kostiumy kąpielowe. Na uwagę z pewnością zasługują przystępne ceny produktów oraz przywiązanie do jakości, co jest doceniane przez klientów. Audyt Verseo wskazuje, że popularność sklepu może być po części również wynikiem prowadzonych działań z zakresu SEO i marketingu internetowego. Mimo że w tym obszarze wciąż wiele można by poprawić, stosowanie dobrych praktyk przejawia się w statystykach witryny. Przyjrzyjmy się im bliżej.

Astratex.pl – oferta

Oferta Astratex.pl opiera się o jedną grupę produktów, jednak jest bardzo rozbudowana. Obejmuje:

  • bieliznę osobistą,
  • bieliznę nocną,
  • bieliznę funkcyjną i modelującą,
  • bieliznę sportową,
  • bieliznę dla ciężarnych i karmiących,
  • dodatki (legginsy, skarpety, czapki, rękawiczki),
  • kostiumy kąpielowe.

Wyszukiwanie produktów po kategoriach jest bardzo intuicyjne, a dodatkowo dostępne jest filtrowanie (np. według rozmiaru). Sklep dba o to, by doświadczenia jego klientów były pozytywne, proponując szybką i bezpieczną wysyłkę oraz różne formy płatności, a także bezproblemowe zwroty.

Serwis zapewne mógłby przyciągnąć więcej klientów, realizując pewne ulepszenia w obszarach SEO i SEM. Raport Verseo wyraźnie wskazuje bowiem na pewne braki w tej dziedzinie. Interesuje Cię podobna analiza dla Twojej strony www? Skorzystaj z darmowego narzędzia Verseo już teraz!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
16,1 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
15,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
2 260 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.57
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji