Brw.pl

E-sklepy z branży wyposażenia domu i wnętrza można podzielić na te, które prowadzą działalność głównie w Sieci, jak i będące „przedłużeniem” działalności sieci stacjonarnych. Właśnie do grona tych drugich można zaliczyć serwis Brw.pl. Nasi eksperci przyjrzeli się działalności tego e-sklepu w perspektywie SEO. Poznaj wyniki przeprowadzonego audytu i dowiedz się więcej.

Brw.pl – najważniejsze informacje

Brw.pl to sklep internetowy należący do grupy kapitałowej Black Red White S.A., której nie trzeba nikomu przedstawiać. Obecnie jest to największa polska grupa meblarska, która osiągnęła aż ponad 20% udział w rynku sprzedaży w swojej branży na przestrzeni ostatnich lat. Grupa dysponuje aż 75 salonami sprzedaży oraz ponad 350 punktami partnerskimi – i to właśnie na sprzedaży stacjonarnej opiera swoją działalność. Niemniej jednak, klienci, którzy chcą złożyć zamówienie na produkty on-line, również mogą to zrobić. Również temu celowi służy portal Brw.pl. Trzeba jednak mieć świadomość, iż działa on ponadto jako swoisty katalog sklepu on-line, który klienci odwiedzają przez wizytą w salonie tradycyjnym. Można więc powiedzieć, że sieć Black Red White umiejętnie łączy tradycyjne i nowoczesne kanały sprzedaży – tak, aby wzmocnić ogólne wyniki finansowe.

Sklep Brw.pl prowadzi również infolinię dostępną w szerokim przedziale godzinowym i zapewnia wsparcie za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Brw.pl oferuje meble, dodatki, oświetlenie i więcej

Oferta e-sklepu Brw.pl jest niezwykle szeroka i zróżnicowana – dostosowana przede wszystkim do potrzeb klientów indywidualnych, ale również biznesowych. Podział na kategorie odzwierciedla ścieżkę, którą podąża kupujący odwiedzający serwis. W związku z tym kluczowe obszary wyróżnione na górnej belce serwisu to:

  • meble,
  • dodatki i oświetlenie,
  • kuchnia,
  • ogród,
  • pomieszczenia,
  • kolekcje,
  • inspiracje.

Serwis zadbał również o wyraźną mapę kategorii u dołu, co wzmacnia jego potencjał SEO. A jak radzi sobie e-sklep z dostosowaniem do wymogów nowoczesnego pozycjonowania? Tego dowiedz się, przeglądając raport wygenerowany za pomocą narzędzia Verseo. Możesz go również wykonać dla dowolnej strony www i w krótkim czasie uzyskać wartościowe, praktyczne wskazówki. Sprawdź sam!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
4,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
3,4 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
7,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
860 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji