Diabetyk24.pl

E-sklepy z szeroko pojętej branży medycznej to nie tylko apteki internetowe z ogólną ofertą produktów. W tym sektorze rynku jest także miejsce dla bardziej niszowych serwisów, które oferują produkty dla wybranej, węższej grupy klientów. Tak też jest w przypadku sklepu Diabetyk24.pl. Jak można się domyślić, koncentruje on swoją działalność handlową na dystrybucji produktów dla osób chorych na cukrzycę. A jak wypada w kontekście działań SEO?

Diabetyk24.pl – najważniejsze informacje

Sklep Diabetyk24.pl powstał w 2010 roku – wypełniając tym samym wcześniej niezagospodarowaną lukę na rynku. To pierwszy w Polsce e-sklep, który skoncentrował się na sprzedaży asortymentu dla osób chorych na cukrzycę. Chodzi zarówno o specjalistyczny sprzęt medyczny, jak również szeroki zakres akcesoriów, a nawet żywności dostosowanej do potrzeb diabetyków.

Do dziś serwis jest liderem swojej niszy rynkowe, a obecnie prowadzi również dwa punkty stacjonarne, gdzie możliwy jest także odbiór zamówionych produktów. Warto podkreślić, że e-sklep jest prowadzony przez zespół osób z wiedzą ekspercką, wśród których znajdują się również diabetycy. Dzięki temu zarządzający tym serwisem mogą jeszcze lepiej dopasować przygotowaną ofertę do realnych potrzeb swoich klientów.

Diabetyk24.pl oferuje głównie wyroby dla cukrzyków

Diabety24.pl jest bez wątpienia sklepem specjalistycznym, którego oferta dotyczy relatywnie wąskiej grupy klientów. Dlatego można tu znaleźć bardzo zaawansowane produkty. Główne kategorie, w które zostały one przejrzyście pogrupowane, to:

  • CGM i FGM, a zatem pompy insulinowe,
  • samokontrola, a więc akcesoria służące do pomiaru poziomu cukru, m.in. glukometry, paski testowe czy inhalatory,
  • akcesoria do penów do wstrzykiwania insuliny,
  • pielęgnacja i opatrunki,
  • książki z wiedzą fachową,
  • żywność dla diabetyków,
  • akcesoria dla dzieci z cukrzycą.

To podział, który jest przyjazny dla klientów, jak również dla wyszukiwarki Google. Audyty Verseo pokazuje zaś, że serwis dobrze radzi sobie z widocznością w Google – to jego najsilniejsza strona. Poprawy wymagają m.in. łatwość obsługi przy pomocy urządzeń mobilnych, optymalizacja treści pod kątem SEO, a także wydajność. Warto zajrzeć do szczegółowego raportu, aby zobaczyć, jakie konkretne wyniki wpłynęły na ocenę.

Z narzędzia do analizy SEO przygotowanego przez Verseo możesz też skorzystać, aby sprawdzić dowolną stronę – bezpłatnie i bez zobowiązań. Polecamy!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
12,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
14,6 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
300 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji