Dragonus.pl

Na polskiej scenie e-commerce pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, których specjalnością jest sprzedaż gier planszowych. Nie ma się czemu dziwić – popyt na tego typu produkty rozrywkowe rośnie z roku na rok, a na rynku pojawiają się coraz to nowe produkty. Dlatego internetowy kanał sprzedaży rośnie w siłę. Jednym ze sklepów z tego sektora jest serwis Dragonus.pl, doceniany przede wszystkim z uwagi na wysoką jakość obsługi klienta. A jak radzi sobie on w kontekście SEO i SEM? Sprawdziliśmy to!

Dragonus.pl – najważniejsze informacje

Sklep Dragonus.pl działa na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony prowadzi ogólnopolską sprzedaż gier planszowych za pośrednictwem platformy internetowej. Z drugiej firma, do której serwis należy, otworzyła sieć stacjonarnych punktów oferujących gry planszowe – znajdują się one głównie w Krakowie, ale również w Katowicach. Niestety, wydaje się, że oba kanały sprzedaży nie są ze sobą połączone, ponieważ tylko w jednym z punktów – będących siedzibą firmy – możliwy jest odbiór osobisty produktów zamówionych on-line.

Sam e-sklep wyróżnia się jednak:

  • bardzo szerokim asortymentem towarów – obejmuje on setki, jeśli nie tysiące gier należących do różnych kategorii,
  • dogodnymi formami płatności oraz dostawy – można m.in. skorzystać z platformy Przelewy24.pl oraz złożyć zamówienie do paczkomatów,
  • licznymi rabatami udzielanymi na produkty.

Warto podkreślić, że Dragonus.pl prowadzi również wypożyczalnię gier planszowych oraz organizuje turnieje – odbywa się to jednak wyłącznie offline, w krakowskiej siedzibie.

Dragonus.pl oferuje gry planszowe, karcianki, łamigłówki, puzzle i więcej

Oferta przygotowana przez sklep internetowy Dragonus.pl wyczerpuje oczekiwania klientów zainteresowanych akcesoriami tego typu. Widać to w głównych kategoriach produktów – dostosowanych zarówno do preferencji kupujących, jak i wymogów SEO. Najważniejsze typy artykułów, które są tu dostępne, to:

  • gry planszowe,
  • karcianki,
  • łamigłówki,
  • puzzle,
  • akcesoria,
  • zestawy do pokera,
  • komiksy paragrafowe,
  • RPG,
  • Jojo.

Przejrzysty podział na kategorie w połączeniu z wyszukiwarką pozwala szybko „namierzyć” odpowiednie produkty. To jeden z powód dobrej widoczności serwisu w SERP-ach. Kolejne plusy, które wykazał przeprowadzony audyt SEO to dobra wydajność strony, wysoka dostępność i całkiem dobra optymalizacja treści. Poprawy wymagają zaś aspekty związane z dostosowanie e-sklepu do potrzeb użytkowników mobilnych, działań SEM oraz bezpieczeństwo.

Dowiedz się więcej, przeglądając bezpłatny raport wygenerowany przy pomocy narzędzia Verseo. Jest dostępne za darmo dla każdego!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
3,3 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
4,4 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
5,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
200 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.152
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji