E-sklep.kakadu.pl
Kakadu jest największą w Polsce stacjonarną siecią sklepów zoologicznych. Placówki tej marki można znaleźć w ponad 40 miejscach i cieszą się one dużym zaufaniem klientów. Marka działa również w przestrzeni on-line, prowadząc działalność e-commerce pod adresem e-sklep.kakadu.pl. Jak zatem radzi sobie ten sklep internetowy na tle silnej konkurencji w Sieci. Nasi specjaliści przyjrzeli się bliżej jego działalności. Poznaj wyniki naszego audytu.
e-sklep.kakadu.pl – najważniejsze informacje
Jak już wspomniano, serwis e-sklep.kakadu.pl to internetowy kanał sprzedażowy sieci sklepów zoologicznych Kakadu, które są dobrze znane Polakom. Sama sieć działa już od 1999 roku, co pozwoliło zbudować jej silną oraz stabilną markę.
Serwis e-sklep.kakadu.pl jest niejako rozszerzeniem działalności o nowy, intratny kanał. Sklep internetowy Kakadu funkcjonuje już od dłuższego czasu i jest zaliczany do grona najpopularniejszych w swojej niszy rynkowej.
Klienci tego e-sklepu mogą liczyć na:
- możliwość skorzystania z infolinii i skonsultowania tego, jakie produkty wybrać dla swojego pupila,
- bardzo szeroki asortyment – obejmuje on wszystkie kluczowe grupy zwierząt domowych,
- korzystne warunki wysyłki – jest realizowana bardzo szybko (przy zamówieniu złożonym do godz. 15:00 wysyłka następuje tego samego dnia) i wieloma kanałami. Np. przy wyborze Paczki w Ruchu już przy zakupach za 50 zł jest ona wykonywana gratis.
To kluczowe powody, dla których klienci wybierają zakupy w tym miejscu. Nie bez znaczenia jest również rozpoznawalna marka, która generuje sporą część ruchu w serwisie. A jak dokładniej wyglądają statystyki jego działalności?
e-sklep.kakadu.pl oferuje artykuły zoologiczne dla psów, kotów i więcej
Siłą serwisu e-sklep.kakadu.pl jest bardzo duża rozpiętość asortymentu. Widać to już w głównym podziale na kategorii – wykonanym w przemyślany sposób, mogący również wspierać działania SEO. Najważniejsze obszary sprzedaży, na których koncentruje się sklep Kakadu to:
- psy,
- koty,
- akwarystyka,
- gryzonie,
- ptaki.
Każda z kategorii dzieli się oczywiście na liczne podkategorie, jednak można odnieść wrażenie lekkiego chaosu w ich układzie. Mimo to, klient otrzymuje również dostęp do funkcjonalnej wyszukiwarki, co upraszcza poszukiwania niezbędnych towarów.
Warto również zauważyć, że e-sklep prowadzi bloga, co zwiększa jego potencjał SEO, pozwalając wdrożyć pozycjonowania long tail, które w długofalowej perspektywie przynosi dobre efekty.
Raport z audytu wykonanego przy pomocy narzędzia stworzonego przez Verseo pokazuje jednak, że e-sklep.kakadu.pl w wielu punktach może wzmocnić swoje działania zwiększające widoczność w Sieci. Najsłabszymi punktami są optymalizacja treści (w wielu miejscach, np. na stronie głównej, jest ich za mało, a ponadto brak poprawnych metadanych), bezpieczeństwo oraz dostosowanie serwisu do wymagań użytkowników mobilnych. Na plus wypadają za to kwestie związane z wydajnością, widocznością i dostępnością. Przeczytaj więcej w naszym raporcie. Pamiętaj, że podobny możesz za darmo wygenerować również dla swojego serwisu.