E-sklep.kakadu.pl

Kakadu jest największą w Polsce stacjonarną siecią sklepów zoologicznych. Placówki tej marki można znaleźć w ponad 40 miejscach i cieszą się one dużym zaufaniem klientów. Marka działa również w przestrzeni on-line, prowadząc działalność e-commerce pod adresem e-sklep.kakadu.pl. Jak zatem radzi sobie ten sklep internetowy na tle silnej konkurencji w Sieci. Nasi specjaliści przyjrzeli się bliżej jego działalności. Poznaj wyniki naszego audytu.

e-sklep.kakadu.pl – najważniejsze informacje

Jak już wspomniano, serwis e-sklep.kakadu.pl to internetowy kanał sprzedażowy sieci sklepów zoologicznych Kakadu, które są dobrze znane Polakom. Sama sieć działa już od 1999 roku, co pozwoliło zbudować jej silną oraz stabilną markę.

Serwis e-sklep.kakadu.pl jest niejako rozszerzeniem działalności o nowy, intratny kanał. Sklep internetowy Kakadu funkcjonuje już od dłuższego czasu i jest zaliczany do grona najpopularniejszych w swojej niszy rynkowej.

Klienci tego e-sklepu mogą liczyć na:

  • możliwość skorzystania z infolinii i skonsultowania tego, jakie produkty wybrać dla swojego pupila,
  • bardzo szeroki asortyment – obejmuje on wszystkie kluczowe grupy zwierząt domowych,
  • korzystne warunki wysyłki – jest realizowana bardzo szybko (przy zamówieniu złożonym do godz. 15:00 wysyłka następuje tego samego dnia) i wieloma kanałami. Np. przy wyborze Paczki w Ruchu już przy zakupach za 50 zł jest ona wykonywana gratis.

To kluczowe powody, dla których klienci wybierają zakupy w tym miejscu. Nie bez znaczenia jest również rozpoznawalna marka, która generuje sporą część ruchu w serwisie. A jak dokładniej wyglądają statystyki jego działalności?

e-sklep.kakadu.pl oferuje artykuły zoologiczne dla psów, kotów i więcej

Siłą serwisu e-sklep.kakadu.pl jest bardzo duża rozpiętość asortymentu. Widać to już w głównym podziale na kategorii – wykonanym w przemyślany sposób, mogący również wspierać działania SEO. Najważniejsze obszary sprzedaży, na których koncentruje się sklep Kakadu to:

  • psy,
  • koty,
  • akwarystyka,
  • gryzonie,
  • ptaki.

Każda z kategorii dzieli się oczywiście na liczne podkategorie, jednak można odnieść wrażenie lekkiego chaosu w ich układzie. Mimo to, klient otrzymuje również dostęp do funkcjonalnej wyszukiwarki, co upraszcza poszukiwania niezbędnych towarów.

Warto również zauważyć, że e-sklep prowadzi bloga, co zwiększa jego potencjał SEO, pozwalając wdrożyć pozycjonowania long tail, które w długofalowej perspektywie przynosi dobre efekty.

Raport z audytu wykonanego przy pomocy narzędzia stworzonego przez Verseo pokazuje jednak, że e-sklep.kakadu.pl w wielu punktach może wzmocnić swoje działania zwiększające widoczność w Sieci. Najsłabszymi punktami są optymalizacja treści (w wielu miejscach, np. na stronie głównej, jest ich za mało, a ponadto brak poprawnych metadanych), bezpieczeństwo oraz dostosowanie serwisu do wymagań użytkowników mobilnych. Na plus wypadają za to kwestie związane z wydajnością, widocznością i dostępnością. Przeczytaj więcej w naszym raporcie. Pamiętaj, że podobny możesz za darmo wygenerować również dla swojego serwisu.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,3 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
4,1 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
5,9 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
6,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
410 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.02
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji