Electro.pl
Electro.pl to jeden z największych, a zarazem najpopularniejszych polskich e-sklepów z asortymentem z obszaru RTV oraz AGD. Skąd biorą się tak dobre wyniki, jakie osiąga serwis? Eksperci Verseo przyjrzeli się bliżej zagadnieniom związanym ze sposobem funkcjonowania tej platformy na polskim rynku. Zobacz, jakie wyniki przyniósł przeprowadzony audyt.
Electro.pl – najważniejsze informacje
Sklep internetowy Electro.pl jest obecny na polskim rynku e-commerce od 2007 roku. Na przestrzeni kilkunastoletniej obecności w branży wypracował sobie silną i stabilną pozycję, co widać zarówno w wynikach sprzedażowych, jak i tych związanych z ruchem w serwisie czy ogólną opinią o marce.
Sam serwis należy do grupy kapitałowej TERG S.A., która zrzesza takie marki jak m.in. Avans.pl czy Media Expert. Silne zaplecze biznesowe odgrywa z całą pewnością nieocenioną rolę – zwłaszcza w kontekście polityki cenowej czy dostępności produktów.
Obecnie Electro.pl:
- oferuje ponad 30 tys. różnorodnych produktów – to głównie artykuły przeznaczone do użytku domowego, a w mniejszym stopniu biurowego,
- obsłużyło znacznie ponad milion klientów, nieustannie zwiększając zasięgi działania,
- chwali się jedną z największych liczb pozytywnych opinii w polskiej Sieci, co przełożyło się na nagrody w rankingach popularności prowadzone m.in. przez Opineo czy uzyskanie wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi.
Sklep zapewnia klientom m.in. darmową realizację zamówienia na kwotę powyżej 99 zł, a także działającą przez 7 dni w tygodni infolinię.
Oferta Electro.pl obejmuje również smartfony, komputery czy sprzęt fitness
Gdy przyjrzeć się bliżej ofercie serwisu Electro.pl, można zauważyć, że jest ona niezwykle rozległa. W gronie ponad 30 tys. produktów, które są dostępne na bieżąco, można wyróżnić produkty w takich kategoriach jak:
- telewizory i RTV,
- AGD do zabudowy,
- AGD małe,
- komputery i laptopy,
- smartfony i tablety,
- foto i kamery,
- konsole i gry,
- sport i rekreacja,
- dom i ogród.
Bardzo przejrzysty układ serwisu sprawia, że łatwo jest w nim znaleźć poszukiwany produkt lub przeglądać poszczególne grupy asortymentu, filtrując je. Pozytywnie przekłada się to na „User Experience”, a także na ocenę serwisu przez Algorytmy Google. Warto także docenić wygodny i intuicyjny system składania zamówień oraz płatności, jak również wykorzystanie narzędzi związanych ze sprzedażą wiązaną. To wszystko zwiększa prawdopodobieństwo konwersji i finalizacji transakcji przez kupującego.
Z raportu przygotowanego przez Verseo wynika również, że serwis dobrze radzi sobie w obszarach widoczności, dostosowania e-sklepu do potrzeb użytkowników mobilnych czy bezpieczeństwa. Największej poprawy wymagają zaś wyniki związane z wydajnością. Zobacz, jak dokładnie wyglądają wyniki audytu i pamiętaj, że nasze narzędzie pozwala Ci zupełnie za darmo sprawdzić efektywność działań SEO dowolnego serwisu.