Eobuwie.com.pl
Eobuwie.com.pl to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych działających w branży odzieżowej. Zgodnie z nazwą domeny główną kategorią produktów dostępnych na stronie są buty. Marce udało się odnieść ogromny sukces, co jednak za nim stoi? Przyglądamy się raportowi Verseo dotyczącemu działań SEO i SEM, by sprawdzić, jak serwis dba o widoczność w sieci.
Eobuwie.com.pl – podstawowe informacje o sklepie
Eobuwie.com.pl to jeden z największych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce. Historia firmy sięga 1996 roku, kiedy to rozpoczęła ona swoją działalność w formie stacjonarnych sklepów obuwniczych. 2006 rok wyznacza jednak przełom w jej działalności, bo to właśnie wtedy powstał sklep internetowy, który już po 4 latach odnotowywał wyższą sprzedaż niż tradycyjne oddziały.
Od 2013 roku sklep Eobuwie.com.pl prowadzi sukcesywną ekspansję międzynarodową. Dziś jest dostępny w kilkunastu europejskich krajach. Jednocześnie rozbudowuje swoją sieć sklepów stacjonarnych w Polsce oraz realizuje błyskawiczne dostawy do klienta (nawet tego samego dnia) w wybranych miastach. Firma znana jest z innowacji. W 2019 roku uruchomiła system esize.me pozwalający na cyfrową analizę kształtu i wymiarów stopy w celu precyzyjnego doboru rozmiaru obuwia popularnych marek. Placówki stacjonarne marki integrują świat offline i online, oferując nowoczesny, cyfrowy model zakupowy. Eobuwie produkuje też buty pod pięcioma markami własnymi.
Eobuwie.com.pl – co oferuje sklep?
Oferta sklepu Eobuwie.com.pl to przede wszystkim buty. Główne dostępne kategorie produktowe obejmują:
- obuwie damskie,
- obuwie męskie,
- obuwie dziecięce,
- obuwie sportowe,
- torebki,
- akcesoria.
Struktura sklepu w formie „lejka” ułatwia poszukiwanie odpowiednich produktów. Buty można wyszukiwać po fasonie lub po marce, a zawężenie wyników ułatwiają wygodne w stosowaniu filtry. Dzięki temu korzystanie z serwisu nie sprawia problemu.
Wyniki audytu Verseo pokazują jednak, że można odnieść sukces w branży e-commerce bez perfekcyjnej dbałości o zagadnienia z zakresu SEO i SEM. Poprawy wymaga m.in. dostępność witryny czy też kwestie bezpieczeństwa – warto byłoby m.in. wprowadzić protokół HTTPS, który obecnie staje się standardem. W dość łatwy sposób można zwiększyć też wydajność aplikacji, co sprawi, że korzystanie z niej będzie jeszcze przyjemniejsze. Więcej szczegółowych informacji tego typu na temat dowolnej witryny znajdziesz w raporcie Verseo.