Ezebra.pl

Kosmetyki stanowią stały element naszej codzienności. Nawet osoby, których cera nie wymaga pielęgnacji, nie wykonują makijażu czy nie stosują preparatów do golenia, korzystają z mydła, szamponu do włosów i pasty do zębów. Zarówno te podstawowe kosmetyki, jak i preparaty do konkretnych, specjalnych zastosowań oferuje drogeria ezebra.pl. Dowiedz się, co mówi nasz audyt SEO na temat tego wyjątkowo często odwiedzanego sklepu.

Podstawowe informacje o drogerii ezebra.pl

Sprzedaż w branży e-commerce rządzi się swoimi prawami, jednak nawet tutaj jedne sklepy zyskują większą popularność, inne zajmują odległe pozycje. Ezebra.pl z pewnością zalicza się do liderów, co potwierdził audyt WWW przeprowadzony przez ekspertów Verseo. Wymiernym wskaźnikiem jest bardzo wysoka, 596-ta pozycja w rankingu wszystkich polskich stron internetowych oraz 234 miejsce na liście branżowej. O popularności sklepu świadczy też imponująca liczba wejść na stronę, która w drugim półroczu 2019 roku osiągnęła liczbę 1.24 mln. Podsumowaniem tych wyników jest zajęcie 2 lokaty w rankingu sklepów internetowych Opineo, w kategorii „zdrowie i uroda”.

Czemu drogeria internetowa ezebra.pl zawdzięcza swoją popularność? Witryna jest własnością firmy H2A Grzegorz i Jarosław Tatara z siedzibą w Lublinie. Działalność jest prowadzona od 2013 roku, co oznacza stosunkowo krótki okres zdobywania doświadczeń i tworzenia wizerunku firmy. Wyjątkowym atutem sklepu jest jednak jego oferta. Znajduje się w niej kilkadziesiąt tysięcy produktów, począwszy od tych potrzebnych w codziennej higienie po wyszukane preparaty marek takich jak Paco Rabane, Estee Lauder, Max Factor, Giorgio Armani, Nabla, NYX, Calvin Klein, L’Oreal Paris, Maybelline, Rimmel i wielu innych.

Różnorodność asortymentu sprawia, że każdy znajdzie tu produkt dla siebie, a inwestycja w pozycjonowanie sprawia, że strona jest dobrze znana wśród klientów i chętnie przez nich odwiedzana. Potwierdzają to statystyki dotyczące ruchu na stronie.

Co można kupić w drogerii ezebra.pl?

Asortyment drogerii to przede wszystkim kosmetyki dedykowane kobietom i mężczyznom, nastolatkom i seniorom, dzieciom i dorosłym, osobom o dużych i małych wymaganiach. Kilkadziesiąt tysięcy produktów sprawia, że jest to oferta dla każdego, kto zechce odwiedzić witrynę i zrobić zakupy. Są to zarówno popularne pasty do zębów i dezodoranty w cenie po kilka złotych za opakowanie, jak i ekskluzywne perfumy czy środki do makijażu. W asortymencie nie zabrakło też sprzętu kosmetycznego, produktów do aromaterapii i suplementów oraz soczewek kontaktowych.

Drogeria ezebra.pl zebrała 105 567 pozytywnych opinii na opineo.pl. Nie oznacza to jednak, że jest pozbawiona wad i niedociągnięć. O tych ostatnich świadczą 603 wypowiedzi negatywne, a także niskie noty uzyskane w raporcie Verseo. Do poprawy są przede wszystkim wydajność, dostępność strony oraz jej bezpieczeństwo. Wszystkie te elementy uzyskały oceny poniżej 40 na 100 możliwych punktów. Wskazane jest też wprowadzenie protokołu HTTPS, który budzi znacznie większe zaufanie klientów.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,8 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
12,2 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
5,9 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
16,4 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 070 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.003
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji