Feedo.pl

Feedo.pl to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych w branży artykułów dla dzieci, niemowląt oraz ich mam. Już od kilku lat zajmuje topowe miejsca w prestiżowych rankingach i jest doceniany przez klientów. Zastanawiasz się, co – poza przemyślanym modelem biznesowym – zadecydowało o zainteresowaniu jego usługami? Nasi eksperci przyjrzeli się jego działalności z perspektywy SEO.

Feedo.pl – najważniejsze informacje

Sklep internetowy Feedo.pl powstał w 2015 roku i od razu przebojem trafił do rankingów popularności. Dlaczego? Przede wszystkim z uwagi na bardzo szeroki zakres produktów dostępnych w e-sklepie przy jednoczesnej wysokiej specjalizacji. To serwis przeznaczony wyłącznie dla młodych rodziców, w którym klienci, poza bogatą gamą towarów, mogą znaleźć szereg porad eksperckich oraz wskazówek przydatnych w codziennym życiu.

Ponadto za atuty sklepu można uznać:

  • darmową dostawę produktów od 299 zł,
  • prezenty, jakie otrzymują klienci przy każdych zakupach,
  • częste promocje oraz rabaty dla stałych klientów,
  • kreatywne podejście do opakowania – klienci są zachęcani do wykorzystania pudełek, w których trafiają do nich zakupy, w pokoju dziecięcym,
  • dostęp do produktów BIO – Feedo.pl to największy e-sklep w tej niszy rynkowej z żywnością dla niemowląt,
  • możliwość dokonania zakupów w ramach jednego koszyka z serwisem Kiido.pl, który jest outletem akcesoriów dla mam, niemowląt i dzieci.

E-sklep zapewnia również kompleksową obsługę klienta i fachowe doradztwo. Dzięki temu cieszy się dużym zaufaniem kupujących.

Feedo.pl oferuje żywność dla niemowląt, artykuły dla dzieci, wózki i więcej

Oferta Feedo.pl jest niezwykle rozległa, a zarazem przejrzyście przedstawiona. Kluczowe kategorie towarów, na jakie mogą postawić klienci, to:

  • pieluchy i przewijanie,
  • żywność,
  • wózki,
  • foteliki samochodowe,
  • zabawki,
  • pokój dziecięcy,
  • troska o dziecko (akcesoria pielęgnacyjne i pokrewne),
  • podróż,
  • kosmetyki i chemia,
  • odzież.

Widać zatem, że w trakcie jednej wizyty młodzi rodzice mogą skompletować pełną wyprawkę z dostawą do domu. Przejrzysty podział na kategorie (i rozwijane podkategorie) sprzyja także dobremu indeksowaniu serwisu przez algorytmy Google.

A co wynika z audytu wykonanego z pomocą narzędzia Verseo? Serwis najlepiej radzi sobie w obszarach optymalizacji treści z myślą o SEO, zwiększania widoczności w wynikach wyszukiwania oraz dostosowaniu strony do użytkowania mobilnego. Poprawy wymagają za to wydajność serwisu (m.in. czas ładowania strony), jak również dostępność oraz kwestie bezpieczeństwa. Choć już teraz serwis jest niezwykle popularny, wprowadzenie modyfikacji w sposobie jego funkcjonowania może znacznie zwiększyć potencjał.

Zajrzyj do szczegółowego raportu Verseo i dowiedz się więcej. A jeśli chcesz, możesz za darmo, w ok. 20 sekund wygenerować podobny dla swojego serwisu i zyskać konkretną wiedzę na temat potencjału SEO dowolnej strony.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,8 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
6,9 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
14,6 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 380 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.001
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji