Gmoto.pl

Gmoto.pl to jeden z popularniejszych sklepów internetowych działających w branży motoryzacyjnej. Jego specjalnością są części motocyklowe, które oferuje w bardzo szerokim asortymencie. Warto przyjrzeć się wynikom audytu serwisu, by zrozumieć, dlaczego odniósł tak duży sukces. Sprawdź wyniki badania przeprowadzonego przez ekspertów Verseo.

Gmoto.pl – najważniejsze informacje o sklepie

Serwis Gmoto.pl istnieje od 2009 roku i od samego początku specjalizuje się w sprzedaży części motocyklowych. W 2016 roku poszerzył jednak ofertę o kaski i odzież motocyklową. Dzięki dostępności komponentów do 40 marek motocykli i skuterów sklep jest liderem w swojej branży. Nieustanne dążenia do poszerzania asortymentu sprawiają, że to właśnie tu można znaleźć największy wybór części motocyklowych w Sieci.

Dzięki konkretnej specjalizacji sklep może oferować swoim klientom szeroką ofertę, a także profesjonalną obsługę. Marka Gmoto to również sklep stacjonarny w Łańcucie oraz przynależny do niego serwis motocyklowy zajmujący się dokonywaniem napraw, co zwiększa jej wiarygodność w branży. Audyt Verseo pokazuje, że serwis zbudował swoją popularność mimo potrzeby wdrożenia usprawnień w kilku obszarach z zakresu SEO/SEM takich jak bezpieczeństwo, narzędzia marketingowe czy dostępność witryny.

Asortyment i struktura sklepu Gmoto.pl

Przyglądając się bliżej serwisowi Gmoto.pl, można zauważyć wiele ułatwień pozwalających na precyzyjne wyszukanie potrzebnych produktów. Jako sklep z częściami do motocykli Gmoto.pl proponuje proste wyszukiwanie według marki, modelu, wersji i rocznika jednośladu. Poszukiwania ułatwia też jasny podział na bardzo szczegółowe kategorie, który obejmuje nie tylko komponenty, ale również odzież i akcesoria motocyklowe.

Z wygodnej górnej belki na głównej stronie serwisu można błyskawicznie przenieść się do jednego z działów sklepu, takiego jak:

  • części,
  • kaski,
  • akcesoria,
  • odzież,
  • buty,
  • opony,
  • narzędzia,
  • chemia i oleje,
  • bagaż,
  • wyprzedaż.

Każdy z działów jest podzielony na dalsze kategorie według różnorodnych kryteriów zgodnych z tym, czego poszukują klienci. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie, zarówno z punktu widzenia UX, jak i ze względu na indeksowanie strony przez algorytmy Google. Do dokonywania zakupów na pewno zachęcają też wyraźne informacje o darmowej dostawie, darmowym zwrocie i sprzedaży ratalnej.

Dobre wyniki biznesowe są rezultatem m.in. znakomitego przystosowania witryny do urządzeń mobilnych czy też utrzymanych na przyzwoitym poziomie działań SEO. Nie oznacza to jednak, że na stronie nie ma miejsca na ulepszenia. Sprawdź pełny audyt Verseo dla Gmoto.pl lub dowolnej witryny i przekonaj się, jak wiele czynników wpływa na sukces w Internecie!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
5,8 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
6,6 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
7,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
260 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.067
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji