Goodlookin.pl

Goodlookin.pl to jeden z popularnych sklepów odzieżowych działających w sieci. Szeroka, atrakcyjna  oferta i konsekwentne działania marketingowe pomogły marce zbudować rozpoznawalność i zdobyć spore grono klientów. Sprawdzamy, jaki wpływ na rozwój platformy miały jej działania dotyczące widoczności w sieci. Szczegółowy raport na temat SEO i SEM przygotowali eksperci Verseo.

Goodlookin.pl – podstawowe informacje

Początki marki Goodlookin.pl sięgają 2006 roku. To właśnie wtedy zaczęła ona sprzedaż przystępnej cenowo odzieży w Internecie. Firma przez pierwsze lata działała w serwisie Allegro, a wraz ze wzrostem zamówień przekształciła się w samodzielny sklep internetowy. Jej działalność rozwijała się dynamicznie, a dziś może pochwalić się szerokim asortymentem i sporym gronem stałych klientów, co z pewnością zasługuje na uznanie w bardzo konkurencyjnej branży odzieżowej.

Przyglądając się działalności sklepu Goodlookin.pl, nie sposób nie zwrócić uwagi na silne strony serwisu. Przejrzysty interfejs, szeroki asortyment i przystępne ceny to cechy, jakie rzucają się w oczy najbardziej. A jak prezentują się jego działania „zakulisowe”? Raport Verseo wskazuje na średnie zaangażowanie w działania SEO i SEM lub po prostu ich niewystarczającą skuteczność. Serwis w większości obszarów realizuje cele jedynie połowicznie. Sprawdźmy, jak te działania przekładają się na ruch na stronie.

Goodlookin.pl – co oferuje nam sklep?

Nie sposób nie zauważyć, że sklep Goodlookin.pl target uje swoje działania przede wszystkim na kobiety. Nic dziwnego, w końcu to one stanowią większość klientów e-commerce w branży odzieżowej. Oferta serwisu obejmuje jednak również odzież męską – są to przede wszystkim kurtki i bezrękawniki. Damski asortyment to wszelkie możliwe części garderoby, w szczególności zaś:

  • okrycia wierzchnie na każdą porę roku,
  • bluzy, swetry,
  • bluzki, topy, T-shirty,
  • tuniki,
  • koszule,
  • sukienki,
  • spódnice,
  • spodnie i spodenki,
  • dresy.

Na uwagę zasługuje dość rozbudowany dział z odzieżą w większych rozmiarach (do 58), w którym królują kurtki i płaszcze. Wyszukiwanie produktów jest bardzo intuicyjne dzięki kategoriom i ułatwione poprzez dostępność filtrów. Wyraźne pogrupowanie asortymentu ułatwia też indeksowanie strony algorytmom Google.

Według raportu Verseo nie brakuje tu jednak obszarów, które warto byłoby usprawnić. W oczy rzucają się przede wszystkim niewystarczające działania dotyczące bezpieczeństwa – brak HTTPS czy pliku security.txt. Zarządcy strony nie zajmują się wystarczająco również marketingiem internetowym. Uwagi wymagają też kwestie responsywności witryny oraz optymalizacji treści pod kątem SEO – stworzenie odpowiednich nagłówków i meta danych. Podobną analizę możesz uzyskać dla swojej witryny zupełnie za darmo – wystarczy skorzystać z narzędzia Verseo.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,7 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,1 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
5,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
9,6 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 000 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.484
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji