Grene.pl
Sklep Grene.pl to dostawca rozwiązań dla rolnictwa. Obecnie jest to najbardziej rozpoznawalna marka związana z tą branżą. Oferta sklepu obejmuje szeroki zakres produktów – od maszyn i części po artykuły zootechniczne i BHP. Serwis cieszy się popularnością, ale audyt Verseo skutecznie ukazuje zarówno jego mocne, jak i słabe strony. Dowiedz się więcej!
Grene.pl – podstawowe informacje o sklepie
Sklep Grene.pl to bogata oferta oparta o części zamienne do nowoczesnych maszyn rolniczych, jednak obejmująca też wiele innych artykułów przydatnych w produkcji rolnej i hodowli. Marka szczyci się mianem najbardziej rozpoznawalnej w swojej branży. Realizuje swój rozwój dwutorowo – poprzez sklep online, a także sieć placówek stacjonarnych rozlokowanych w powiatach, w których produkcja rolnicza zakrojona jest na szeroką skalę. Obecnie Grene prowadzi ponad 150 sklepów stacjonarnych wyróżniających się szerokim asortymentem i profesjonalną obsługą.
Początki marki Grene sięgają 1915 roku i Danii, gdzie urodził się jej założyciel. Chr. C. Grene początkowo był samodzielnym hurtowym sprzedawcą artykułów do produkcji rolnej. W Polsce firma pojawiła się w 1996 roku, inwestując w sprywatyzowaną spółkę Agroma w Koninie, a do dziś przekształciła się w ogólnokrajową sieć.
Efektywny branding zapewnia marce Grene rozpoznawalność wśród większości osób związanych z branżą rolniczo-hodowlaną. Raport Verseo wskazuje jednak, że nad jej widocznością i dostępnością Sieci wciąż warto pracować.
Grene.pl – kompleksowa oferta dla rolnika i hodowcy
Indeksowanie strony Grene.pl z pewnością ułatwia klarowny podział szerokiej oferty na szczegółowe kategorie i podkategorie. Główne grupy produktów dostępne w rozwijanym menu u góry strony to:
- części,
- odzież, BHP i zabawki,
- pojazdy,
- gospodarstwo,
- zootechnika,
- transmisja,
- hydraulika.
Przejrzysty podział każdej z nich zwiększa też ocenę strony z punktu widzenia „User Experience”.
Raport Verseo wskazuje jednak wiele obszarów, których działanie mogłoby ulec poprawie. Uwagi wymaga przede wszystkim wydajność na równie z bezpieczeństwem i dostępnością. Na pewno warto popracować nad wprowadzeniem protokołu HTTPS i polityki Content Secure Policy oraz aktualizacją bibliotek JavaScript, zwracając większą uwagę na ich zabezpieczenia. Pracy wymaga również SEO. Podstawowym błędem są meta tytuły i meta opisy o nieodpowiedniej ilości znaków czy też zbyt mała ilość treści na poszczególnych zakładkach. Interesuje Cię podobna analiza Twojego serwisu? Sprawdź darmowy audyt Verseo!