Grene.pl

Sklep Grene.pl to dostawca rozwiązań dla rolnictwa. Obecnie jest to najbardziej rozpoznawalna marka związana z tą branżą. Oferta sklepu obejmuje szeroki zakres produktów – od maszyn i części po artykuły zootechniczne i BHP. Serwis cieszy się popularnością, ale audyt Verseo skutecznie ukazuje zarówno jego mocne, jak i słabe strony. Dowiedz się więcej!

Grene.pl – podstawowe informacje o sklepie

Sklep Grene.pl to bogata oferta oparta o części zamienne do nowoczesnych maszyn rolniczych, jednak obejmująca też wiele innych artykułów przydatnych w produkcji rolnej i hodowli. Marka szczyci się mianem najbardziej rozpoznawalnej w swojej branży. Realizuje swój rozwój dwutorowo – poprzez sklep online, a także sieć placówek stacjonarnych rozlokowanych w powiatach, w których produkcja rolnicza zakrojona jest na szeroką skalę. Obecnie Grene prowadzi ponad 150 sklepów stacjonarnych wyróżniających się szerokim asortymentem i profesjonalną obsługą.

Początki marki Grene sięgają 1915 roku i Danii, gdzie urodził się jej założyciel.  Chr. C. Grene początkowo był samodzielnym hurtowym sprzedawcą artykułów do produkcji rolnej. W Polsce firma pojawiła się w 1996 roku, inwestując w sprywatyzowaną spółkę Agroma w Koninie, a do dziś przekształciła się w ogólnokrajową sieć.

Efektywny branding zapewnia marce Grene rozpoznawalność wśród większości osób związanych z branżą rolniczo-hodowlaną. Raport Verseo wskazuje jednak, że nad jej widocznością i dostępnością Sieci wciąż warto pracować.

Grene.pl – kompleksowa oferta dla rolnika i hodowcy

Indeksowanie strony Grene.pl z pewnością ułatwia klarowny podział szerokiej oferty na szczegółowe kategorie i podkategorie. Główne grupy produktów dostępne w rozwijanym menu u góry strony to:

  • części,
  • odzież, BHP i zabawki,
  • pojazdy,
  • gospodarstwo,
  • zootechnika,
  • transmisja,
  • hydraulika.

Przejrzysty podział każdej z nich zwiększa też ocenę strony z punktu widzenia „User Experience”.

Raport Verseo wskazuje jednak wiele obszarów, których działanie mogłoby ulec poprawie. Uwagi wymaga przede wszystkim wydajność na równie z bezpieczeństwem i dostępnością. Na pewno warto popracować nad wprowadzeniem protokołu HTTPS i polityki Content Secure Policy oraz aktualizacją bibliotek JavaScript, zwracając większą uwagę na ich zabezpieczenia. Pracy wymaga również SEO. Podstawowym błędem są meta tytuły i meta opisy o nieodpowiedniej ilości znaków czy też zbyt mała ilość treści na poszczególnych zakładkach. Interesuje Cię podobna analiza Twojego serwisu? Sprawdź darmowy audyt Verseo!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
4,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
9,1 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
11,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
690 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji