Hurtowniarolnicza.pl

Hurtowniarolnicza.pl to sklep funkcjonujący w branży rolniczej i motoryzacyjnej. Oferuje części do maszyn rolniczych. Kompleksowa oferta i wysoka jakość obsługi zapewniły serwisowi sporą rozpoznawalność wśród grupy docelowej. Czy jednak jego sukces jest podyktowany tylko tymi czynnikami? A może stoją za nim również ukierunkowane działania z zakresu SEO i SEM? Sprawdzamy, co na ten temat mówi audyt Verseo.

Hurtowniarolnicza.pl – podstawowe informacje o sklepie

Prowadząca sklep Hurtowniarolnicza.pl firma Agro-Bis jest obecna na rynku od 1991 roku. Początkowo był to biznes rodzinny, który rozwijał się z czasem. Dziś zatrudnia kilkadziesiąt osób i prowadzi własną produkcję. Prowadzi też sprzedaż w internecie oraz hurtownię stacjonarną, przyciągając dużą liczbę klientów.

Oferta firmy oparta jest o części do ciągników i innych maszyn rolniczych. Duże doświadczenie w branży świadczy o jej wiarygodności i wspomaga budowanie wizerunku marki. Innowacje i nowoczesne rozwiązania wprowadzane przez lata pozwalają na usprawnienie obsługi klienta. A jak ma się to do widoczności w Sieci? Raport Verseo wskazuje na dbałość w tym zakresie, jednak jednocześnie sugeruje możliwość poprawy. Przyjrzyjmy się wynikom sklepu od strony statystycznej, by lepiej zrozumieć, jak funkcjonuje.

Oferta sklepu Hurtowniarolnicza.pl

Dostępne w ofercie sklepu Hurtowniarolnicza.pl części do maszyn pochodzą od najlepszych producentów na rynku oraz z produkcji własnej. Oferta sklepu jest jednak znacznie szersza. Główne kategorie dostępnych artykułów to:

  • części do ciągników,
  • części do innych maszyn rolniczych,
  • artykuły gospodarcze,
  • artykuły ogrodnicze,
  • BHP,
  • opony,
  • zootechnika,
  • wyposażenie pojazdów.

Asortyment podzielony jest na wygodne kategorie i podkategorie. Wyszukiwać dostępne części można również po typie posiadanej maszyny czy też marce ciągnika. Na uwagę zasługuje też „wyszukiwarka graficzna”, czyli schemat ciągnika pozwalający łatwo zlokalizować potrzebny komponent.

Audyt Verseo wskazuje jednak na pewne obszary problemowe. Warto byłoby m.in. popracować nad responsywnością strony, gdyż użytkownicy mobilni stanowią coraz większy odsetek internautów. Poprawy wymaga też wspomniana już wydajność, a także bezpieczeństwo. Nieco lepsza optymalizacja treści pozwoli stronie pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania, a przemyślane działania z zakresu marketingu internetowego mogłyby pomóc sklepowi zdobyć nowych klientów. Interesuje Cię podobna analiza dla Twojej witryny? Skorzystaj z darmowego narzędzia Verseo i przekonaj się, co warto poprawić!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
9,8 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
10,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
21,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
2 030 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji