Kontri.pl

Kontri.pl  to jedne ze sklepów działających w branży odzieżowej. Jego specjalizacją jest bielizna damska, chociaż oferuje również inne produkty. Sukcesywna praca nad rozpoznawalnością i atrakcyjnością marki przynosi efekty w postaci stale powiększającej się bazy klientów. Dzięki audytowi Verseo możemy też sprawdzić, jak sklep radzi sobie z działaniami w obszarze SEO i SEM.

Kontri.pl – podstawowe informacje

Sklep Kontri.pl funkcjonuje w Sieci od 2006 roku. Największą część asortymentu stanowi bielizna damska renomowanych marek uzupełniona również o męską, a także odzież, galanterię i akcesoria. Witryna prowadzona jest przez spółkę Kontri sp. z o.o. zajmującą się sprzedażą detaliczną i hurtową. Marka startowała jako jeden sklep online, jednak dziś pod jej skrzydłami działa także kilka innych platform handlowych, w tym witryna Othereden.co.uk działająca w Wielkiej Brytanii i oferująca szeroki wybór polskiej bielizny oraz kostiumów kąpielowych.

Ekspansja firmy jest możliwa dzięki przemyślanym działaniom marketingowym i dbałości o jakość usług. W sklepie można skorzystać z darmowej dostawy i bezproblemowych zwrotów. Ponadto dostępnych jest wiele promocji i obniżek, co w połączeniu ze stale rozbudowywanym, wysokiej jakości asortymentem stanowi o atrakcyjności oferty. Marka dba też o branding, systematycznie budując swoją markę. Z Internetu trafiła nawet do świata handlu tradycyjnego, otwierając swoje pierwsze dwa salony stacjonarne w Białymstoku i Ełku.

Kontri.pl  to przede wszystkim bielizna

Kontri.pl zbudował swoją markę w oparciu o wysokiej jakości bieliznę, przede wszystkim polskich producentów. Zamieszczona za głównej stronie górna belka pozwala nam dotrzeć do wszystkich kategorii sklepu, obejmujących przede wszystkim różne rodzaje bielizny damskiej (sexy, bezszwowa, nocna, fitness, wyszczuplająca, ślubna i wiele innych), bieliznę męską i kostiumy kąpielowe, a także odzież, galanterię i dodatki takie jak rajstopy czy legginsy. Ponadto dostępne są zakładki z promocjami, nowościami, bestsellerami i ofertą plus size. Możliwe jest też wyszukiwanie produktów konkretnych marek, których na stronie dostępnych jest kilkadziesiąt.

Układ strony jest dość przejrzysty, co czyni zakupy przyjemniejszymi oraz ułatwia indeksowanie robotom Google. Audyt Verseo wskazuje jednak, że wyniki witryny mogłyby być znacznie lepsze. Pracy wymaga wspomniane już SEO, a także bezpieczeństwo, dostępność i wydajność strony. Witryna nie jest ponadto responsywna, co znacznie ogranicza możliwości przyciągnięcia coraz większej grupy internautów korzystających z urządzeń mobilnych. Interesuje Cię podobna analiza Twojego serwisu? Sprawdź darmowy audyt Verseo!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
10,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
14,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
760 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.001
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji