Lubiebuty.pl

Lubiebuty.pl to internetowy sklep obuwniczy. Mimo działania w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż rynku e-commerce świetnie radzi sobie w tej przestrzeni. Jaka jest tajemnica jego sukcesu? Eksperci Verseo przeanalizowali działania serwisu w zakresie SEO i SEM, by sprawdzić, jaki wpływ mają one na jego popularność. Przyglądamy się wynikom audytu i wyciągamy wnioski – sprawdź.

Lubiebuty.pl – podstawowe informacje

Sklep Lubiebuty.pl jak wiele znanych marek polskiego rynku e-commerce rozpoczął swoją działalność od portalu Allegro. Rosnąca sprzedaż i nieustające zadowolenie klientów zaowocowały stworzeniem własnej platformy zakupowej. Firma importuje obuwie z Wielkiej Brytanii i Francji oraz współpracuje z rodzimymi producentami, oferując szeroki wybór modnych i dobrze wykonanych butów damskich, który uzupełniają również torebki.

Firma szczyci się 80 tys. zadowolonych klientów, którym stara się nieustannie dostarczać nowe modele zgodnego z trendami obuwia. Na uwagę na pewno zasługują też przystępne ceny oraz atrakcyjne promocje i wyprzedaże, a upolowanie najlepszych okazji cenowych ułatwia dział „Outlet”. Sklep Lubiebuty.pl zapewnia również klientom szybką i niedrogą wysyłkę (darmową już od 100 zł) oraz bezproblemowe zwroty. To z pewnością zachęca do zakupów, jednak czy firma robi wystarczająco dużo, by pozyskać nowych klientów? Wiele może powiedzieć analiza statystyk strony w porównaniu z wynikami audytu Verseo.

Lubiebuty.pl – oferta sklepu

Oferta Lubiebuty.pl jest bardzo przejrzysta. Z rozwijanego menu na górze strony można szybko trafić do dowolnej kategorii zawierającej określony typ butów czy fason torebki. Ponadto na belce umieszczono odnośnik do nowości i wyprzedaży oraz najpopularniejszych działów sklepu:

  • czółenka,
  • kozaki,
  • botki,
  • sneakersy,
  • trapery.

Są one umieszczone również w dalszej części strony w formie graficznej. Sklep ma prostą i przyjazną budowę, jednak audyt Verseo wskazuje na pewne niedociągnięcia w zakresie dostępności. Poprawy wymaga też bezpieczeństwo – strona nie stosuje m.in. protokołu HTTPS, który obecnie staje się standardem i koniecznością. Nie wszystkie elementy serwisu są też dostosowane do wymagań urządzeń mobilnych, co może zniechęcać niektórych użytkowników do pozostania na stronie. Wszystkie te elementy możesz poddać bezpłatnej analizie również na swojej witrynie. Wystarczy skorzystać z narzędzia Verseo.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
11,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
14,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
130 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.001
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji