Manito.pl
Manito.pl to sklep internetowy, którego oferta koncentruje się na zabawkach dla dzieci. Mimo dużej konkurencji w tym sektorze rynku, to właśnie ten sklep cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Jednym z czynników, które mają wpływ na zainteresowanie jego ofertą, jest przemyślana polityka w zakresie SEO oraz SEM. Nasi eksperci przyjrzeli się działalności tego e-sklepu bliżej. Zobacz, jakie są wyniki naszego audytu.
Manito.pl – podstawowe informacje
Sklep internetowy Manito.pl powstał w 2015 roku, założony przez dwóch wspólników mających wcześniej ponad 10-letnie doświadczenie w handlu i w branży e-commerce. Koncentruje swoją działalność na sprzedaży szerokiej gamy zabawek dla dzieci starszych oraz młodszych. Serwis:
- łącznie oferuje ponad 50 000 produktów, a ich liczba nieustannie wzrasta,
- współpracuje z ponad 60 dostawcami, wśród których znajdują się najbardziej prestiżowe marki zabawek na świecie,
- zapewnia ekspresową przesyłkę zamówionych towarów – najczęściej wysyłka następuje w ciągu 24h roboczych od dokonania zakupu i zaksięgowania wpłaty,
- gwarantuje dogodne metody płatności,
- dba o wysoką jakość obsługi klienta – m.in. zapewniając możliwość wygodnego kontaktu telefonicznego, mailowego, ale również za pośrednictwem Messengera (co jest dziś dobrym rozwiązaniem, z uwagi na powszechne stosowanie tego medium),
- zapewnia aż 21 dni na dokonanie zwrotu towarów, co zwiększa bezpieczeństwo zakupów.
Serwis prowadzi również sprzedaż hurtową, a zatem działa zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Sprzedaż hurtowa jest jednak prowadzona, przynajmniej na razie, poza kanałami e-commerce.
Warto również nadmienić, że sprzedaż jest prowadzona nie tylko za pośrednictwem e-sklepu, ale również przez portal Allegro.pl, co zwiększa łatwość dotarcia do klienta.
Manito.pl oferuje zabawki dla dzieci, akcesoria dla mamy, gry, akcesoria szkolne i więcej
W serwisie łącznie można zamówić ponad 50 000 produktów. Jednak mimo tak dużej liczby towarów, nie jest się trudno między nimi odnaleźć. Są podzielone w przejrzysty sposób na kategorie. Te najważniejsze to:
- zabawki,
- zabawki ogrodowe,
- rowery i pojazdy,
- akcesoria dla mamy i dziecka,
- artykuły szkolne,
- gry dla dzieci,
- samochody elektryczne.
Ważną rolę odgrywa również kategoria „Bestsellery” – niezbędna w sklepie, do którego zaglądają również np. dalsi krewni czy przyjaciele rodziny w poszukiwaniu prezentów dla malucha.
Sklep zadbał nie tylko o wysoką jakość User Experience, ale o dostosowanie serwisu do wymogów SEO – potwierdza to raport przygotowany dzięki darmowemu narzędziu Verseo. Z analizy wynika, że:
- Manito.pl dobrze działa również na urządzeniach mobilnych,
- treści w serwisie zostały dobrze zoptymalizowane do wymogów SEO.
Przekłada się to również na dobrą widoczność w SERP-ach. Poprawy wymagają zaś kwestie związane z wydajnością sklepu, bezpieczeństwem i dostępnością. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym raporcie.