Manito.pl

Manito.pl to sklep internetowy, którego oferta koncentruje się na zabawkach dla dzieci. Mimo dużej konkurencji w tym sektorze rynku, to właśnie ten sklep cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Jednym z czynników, które mają wpływ na zainteresowanie jego ofertą, jest przemyślana polityka w zakresie SEO oraz SEM. Nasi eksperci przyjrzeli się działalności tego e-sklepu bliżej. Zobacz, jakie są wyniki naszego audytu.

Manito.pl – podstawowe informacje

Sklep internetowy Manito.pl powstał w 2015 roku, założony przez dwóch wspólników mających wcześniej ponad 10-letnie doświadczenie w handlu i w branży e-commerce. Koncentruje swoją działalność na sprzedaży szerokiej gamy zabawek dla dzieci starszych oraz młodszych. Serwis:

  • łącznie oferuje ponad 50 000 produktów, a ich liczba nieustannie wzrasta,
  • współpracuje z ponad 60 dostawcami, wśród których znajdują się najbardziej prestiżowe marki zabawek na świecie,
  • zapewnia ekspresową przesyłkę zamówionych towarów – najczęściej wysyłka następuje w ciągu 24h roboczych od dokonania zakupu i zaksięgowania wpłaty,
  • gwarantuje dogodne metody płatności,
  • dba o wysoką jakość obsługi klienta – m.in. zapewniając możliwość wygodnego kontaktu telefonicznego, mailowego, ale również za pośrednictwem Messengera (co jest dziś dobrym rozwiązaniem, z uwagi na powszechne stosowanie tego medium),
  • zapewnia aż 21 dni na dokonanie zwrotu towarów, co zwiększa bezpieczeństwo zakupów.

Serwis prowadzi również sprzedaż hurtową, a zatem działa zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Sprzedaż hurtowa jest jednak prowadzona, przynajmniej na razie, poza kanałami e-commerce.

Warto również nadmienić, że sprzedaż jest prowadzona nie tylko za pośrednictwem e-sklepu, ale również przez portal Allegro.pl, co zwiększa łatwość dotarcia do klienta.

Manito.pl oferuje zabawki dla dzieci, akcesoria dla mamy, gry, akcesoria szkolne i więcej

W serwisie łącznie można zamówić ponad 50 000 produktów. Jednak mimo tak dużej liczby towarów, nie jest się trudno między nimi odnaleźć. Są podzielone w przejrzysty sposób na kategorie. Te najważniejsze to:

  • zabawki,
  • zabawki ogrodowe,
  • rowery i pojazdy,
  • akcesoria dla mamy i dziecka,
  • artykuły szkolne,
  • gry dla dzieci,
  • samochody elektryczne.

Ważną rolę odgrywa również kategoria „Bestsellery” – niezbędna w sklepie, do którego zaglądają również np. dalsi krewni czy przyjaciele rodziny w poszukiwaniu prezentów dla malucha.

Sklep zadbał nie tylko o wysoką jakość User Experience, ale o dostosowanie serwisu do wymogów SEO – potwierdza to raport przygotowany dzięki darmowemu narzędziu Verseo. Z analizy wynika, że:

  • Manito.pl dobrze działa również na urządzeniach mobilnych,
  • treści w serwisie zostały dobrze zoptymalizowane do wymogów SEO.

Przekłada się to również na dobrą widoczność w SERP-ach. Poprawy wymagają zaś kwestie związane z wydajnością sklepu, bezpieczeństwem i dostępnością. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym raporcie.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
1,5 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
9,9 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
8,9 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
12,3 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
3 970 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.196
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji