Meblobranie.pl

Meblobranie.pl to sklep internetowy, który oferuje szeroką gamę mebli cenionych producentów. Serwis cieszy się dużą popularnością w polskiej przestrzeni e-commerce i zaufaniem klientów, czego świadectwem są dobre wyniki w niezależnych rankingach. A jak radzi sobie w kontekście SEO? Temu przyjrzeli się nasi specjaliści. Sprawdź wyniki audytu.

Meblobranie.pl – podstawowe informacje

Sklep Meblobranie.pl rozpoczął swoją działalność jako niewielki start-up trzech studentów SGH realizowany w ramach Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Został otwarty w 2007 roku i zaczął się szybko rozwijać. Już 3 lata później został wyróżniony prestiżowymi nagrodami branżowymi. W 2011 roku firma przekształciła się w spółkę handlową, a e-sklep nieustannie pozyskuje nowych klientów.

Szeroka oferta producentów w połączeniu z przemyślaną strategią w obszarze SEO sprawdza się niezawodnie. Obecnie e-sklep jest zaliczany do jednego z najlepiej znanych w swojej niszy rynkowej – biorąc oczywiście pod uwagę, że prowadzi działalność jedynie on-line, a nie jest dodatkowym kanałem sprzedażowym dla dużej sieci sklepów stacjonarnych.

Serwis Meblobranie.pl:

  • stawia na sprawdzone, markowe meble, które łączą dobry design z wysoką jakością wykonania,
  • zapewnia sprawną wysyłkę towarów – jej czas zazwyczaj wynosi 1-2 dni robocze, choć wszystko zależy od dostępności produktów, jak i wielkości zamówionych mebli,
  • oferuje możliwość dokonania zakupów na raty, co ważne z uwagi na specyfikę branży,
  • zapewnia wsparcie konsultantów drogą mailową, ale również telefoniczną.

Meblobranie.pl oferuje nie tylko meble i wyposażenie ogrodu

Krótka „wycieczka” po kategoriach produktów dostępnych na Meblobranie.pl pozwala odkryć, że asortyment tego e-sklepu jest znacznie szerszy i obejmuje również elementy wykończeniowe, a także akcesoria dekoracyjne. Główne kategorie produktów to:

  • wnętrza,
  • ogród,
  • meble tapicerowane,
  • meble dziecięce,
  • meble biurowe,
  • meble ogrodowe,
  • meble z technorattanu.

Jak zatem widać, podąża on przede wszystkim za preferencjami i zainteresowaniami klientów. Każda kategoria rozwija się i rozgałęzia na podkategorie, które tworzą spójną mapę, sprzyjającą również algorytmom Google.

Raport Verseo pokazuje również, że serwis jest dobrze dostosowany do wymogów związanych z nowoczesnym pozycjonowaniem – przede wszystkim pod względem responsywności, optymalizacji treści oraz dostępności. Dopracowania wymagają zaś kwestie bezpieczeństwa czy wydajności. Sprawdź, co dokładnie – informacje znajdziesz w wynikach naszego audytu. Podobny możesz przeprowadzić również dla swojej www – i to zupełnie za darmo!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
1,8 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
9,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
7,4 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
7,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
620 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.012
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji