Meblobranie.pl
Meblobranie.pl to sklep internetowy, który oferuje szeroką gamę mebli cenionych producentów. Serwis cieszy się dużą popularnością w polskiej przestrzeni e-commerce i zaufaniem klientów, czego świadectwem są dobre wyniki w niezależnych rankingach. A jak radzi sobie w kontekście SEO? Temu przyjrzeli się nasi specjaliści. Sprawdź wyniki audytu.
Meblobranie.pl – podstawowe informacje
Sklep Meblobranie.pl rozpoczął swoją działalność jako niewielki start-up trzech studentów SGH realizowany w ramach Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Został otwarty w 2007 roku i zaczął się szybko rozwijać. Już 3 lata później został wyróżniony prestiżowymi nagrodami branżowymi. W 2011 roku firma przekształciła się w spółkę handlową, a e-sklep nieustannie pozyskuje nowych klientów.
Szeroka oferta producentów w połączeniu z przemyślaną strategią w obszarze SEO sprawdza się niezawodnie. Obecnie e-sklep jest zaliczany do jednego z najlepiej znanych w swojej niszy rynkowej – biorąc oczywiście pod uwagę, że prowadzi działalność jedynie on-line, a nie jest dodatkowym kanałem sprzedażowym dla dużej sieci sklepów stacjonarnych.
Serwis Meblobranie.pl:
- stawia na sprawdzone, markowe meble, które łączą dobry design z wysoką jakością wykonania,
- zapewnia sprawną wysyłkę towarów – jej czas zazwyczaj wynosi 1-2 dni robocze, choć wszystko zależy od dostępności produktów, jak i wielkości zamówionych mebli,
- oferuje możliwość dokonania zakupów na raty, co ważne z uwagi na specyfikę branży,
- zapewnia wsparcie konsultantów drogą mailową, ale również telefoniczną.
Meblobranie.pl oferuje nie tylko meble i wyposażenie ogrodu
Krótka „wycieczka” po kategoriach produktów dostępnych na Meblobranie.pl pozwala odkryć, że asortyment tego e-sklepu jest znacznie szerszy i obejmuje również elementy wykończeniowe, a także akcesoria dekoracyjne. Główne kategorie produktów to:
- wnętrza,
- ogród,
- meble tapicerowane,
- meble dziecięce,
- meble biurowe,
- meble ogrodowe,
- meble z technorattanu.
Jak zatem widać, podąża on przede wszystkim za preferencjami i zainteresowaniami klientów. Każda kategoria rozwija się i rozgałęzia na podkategorie, które tworzą spójną mapę, sprzyjającą również algorytmom Google.
Raport Verseo pokazuje również, że serwis jest dobrze dostosowany do wymogów związanych z nowoczesnym pozycjonowaniem – przede wszystkim pod względem responsywności, optymalizacji treści oraz dostępności. Dopracowania wymagają zaś kwestie bezpieczeństwa czy wydajności. Sprawdź, co dokładnie – informacje znajdziesz w wynikach naszego audytu. Podobny możesz przeprowadzić również dla swojej www – i to zupełnie za darmo!