Mirat.eu

Potencjał drzemiący w branży meblarskiej w Polsce zwiększa się z roku na rok. Pojawia się coraz więcej klientów, którzy poszukują unikalnych i modnych mebli w dobrej cenie. Dlatego coraz szersza ich grupa skłania się ku zakupom on-line. Jednym ze sklepów internetowych, który dobrze radzi sobie w tej niszy, jest mirat.eu. Zobacz, jak wyglądają wyniki audytu SEO, który przeprowadziliśmy w odniesieniu do tego serwisu.

Mirat.eu – podstawowe informacje

Sklep internetowy mirat.eu działa nieprzerwanie od 2008 roku – jest więc jednym z dojrzalszych na polskim rynku e-commerce. Jego oferta obejmuje szeroką gamę wyrobów meblarskich – w stylu nowoczesnym, skandynawskim, prowansalskim, industrialnym oraz innych, które obecnie święcą tryumfy. Klienci mogą tutaj wyposażyć salon, sypialnię, kuchnię czy biuro od A do Z, zyskując dostęp do tysięcy intrygujących produktów.

Ten sklep:

  • ma siedzibę w Stargardzie – tu można również dokonywać bezpłatnie osobistych odbiorów zamówionych towarów,
  • zapewnia dostawę za darmo nawet od 100 zł – oczywiście wszystko zależy od gabarytów produktów, które są oferowane,
  • gwarantuje możliwość zwrotu produktów nawet do 30 dni od dokonania zakupu,
  • zapewnia obsługę klienta zarówno elektronicznie, jak i za pośrednictwem infolinii.

To te cechy, w połączeniu z dobrą jakością obsługi klienta oraz przemyślaną strategią zwiększania widoczności, zadecydowały o jego sukcesie biznesowym.

Mirat.eu oferuje meble do salonu, biura, sypialni, kuchni i więcej

Siłą sklepu mirat.eu jest bardzo bogata oferta produktów oraz intuicyjny układ strony, który sprzyja ich łatwemu wyszukiwaniu – bez względu na to, czy klient odwiedza stronę w poszukiwaniu inspiracji, czy dokładnie wie, czego poszukuje.

Główne kategorie produktów to:

  • salon,
  • kuchnia
  • sypialnia,
  • dziecko,
  • biuro,
  • wyposażenie.

Każda z nich jest rozwijana, a wyraźna lista podkategorii (po kilkanaście – kilkadziesiąt do każdego z pomieszczeń i tematów) sprzyja również prowadzeniu działań w obszarze SEO. Stąd też dobra widoczność serwisu w SERP-ach.

Raport wygenerowany przez narzędzie Verseo pokazuje również, że:

  • strona radzi sobie dobrze z optymalizacją treści do potrzeb SEO, mobilnością serwisu oraz dostępnością,
  • poprawy wymagają kwestie związane z wydajnością strony czy bezpieczeństwem.

Zajrzyj do wyników naszego audytu i wykonaj podobny za darmo dla swojej strony – potrwa to tylko krótką chwilę!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
5,3 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
9,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
12,7 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
13,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 600 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.3
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji