Neo24.pl

Rynek sklepów internetowych oferujących akcesoria z obszaru RTV i AGD jest bardzo szeroki, dlatego trudno wypracować na nim wysoką pozycje. Jednak sklep Neo24.pl, obecny w polskiej Sieci już od ponad 13 lat, nieustannie trafia na szczyty rankingów popularności. Skąd wynika jego sukces biznesowy? Dobre ceny i szeroki zakres produktów to tylko jedna strona medalu. Zobacz, co wynika z naszego audytu SEO.

Neo24.pl – informacje ogólne

Neo24.pl jest sklepem z branży RTV/AGD, który pierwsze kroki na rynku stawiał w 2006 roku. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu serwis rozwijał się dynamicznie, a dziś oferuje klientom dziesiątki tysięcy produktów – m.in. telewizory, laptopy, duże i małe AGD, jak również akcesoria do gier i wiele więcej. Obecnie sklep zatrudnia ponad 30 pracowników i realizuje tysiące zamówień każdego miesiąca.

Warto wiedzieć, że serwis jest też powiązany z siecią stacjonarnych sklepów Neonet, co jeszcze wzmacnia jego potencjał biznesowy. Należy jednak pamiętać, że zarówno działalność sprzedażowa, jak i marketingowa jest prowadzona dla niego osobno – stąd też, przyglądając się wynikom Neo24.pl, obserwowaliśmy wyłącznie jego rezultaty, a nie osiągane przez całą grupę.

Neo24.pl to nie tylko sprzęt RTV

Oferta Neo24.pl jest niezwykle szeroka i uniwersalna. Stąd też jest ona kierowana do szerokiego sektora rynku, który – trzeba przyznać – jest niezwykle konkurencyjny. Kluczowe kategorie produktów, które można zamówić w tym e-serwisie, to:

  • telewizory,
  • duże AGD,
  • AGD do zabudowy,
  • małe AGD,
  • GSM i nawigacja,
  • sprzęt audio,
  • komputery,
  • konsole i gry,
  • rozrywka.

Warto podkreślić, że e-sklep współpracuje z wiodącymi producentami, przez co może zaoferować klientom ceniony i renomowany sprzęt, nierzadko w bardzo konkurencyjnych cenach.

Z audytu SEO, który przeprowadziliśmy, widać wyraźnie, że Neo24.pl przywiązuje dużą wagę do zwiększania widoczności w przestrzeni Internetu. Jego silnymi stronami są widoczność w SERP-ach branżowych, dość dobre dopasowanie treści do wymogów SEO, jak również dostępność. Braki zostały dostrzeżone m.in. w sferze wydajności działania strony, a także w obszarach powiązanych z bezpieczeństwem – wiążą się np. z brakiem stosowania protokołu HTTPS oraz brakiem CSP. Serwis wymagałby również poprawy w zakresie dostosowania do użytkowania za pośrednictwem sprzętu mobilnego – pojawiają się problemy z właściwym rozmiarem treści i elementów dotykowych, jak również prędkością ładowania e-sklepu.

Więcej informacji znajdziesz w naszym raporcie. A jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak wygląda skuteczna strategia zwiększania widoczności w Sieci, skontaktuj się. Możesz również za darmo wykonać audyt strony www swojej firmy i zobaczyć, jak ona radzi sobie w Sieci.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,2 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,2 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
11,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
15,6 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 400 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
1.442
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji