Netmoda.pl

Netmoda.pl to odzieżowy sklep internetowy. Szeroki asortyment, częste zmiany kolekcji i przystępne ceny to jego główne cechy rozpoznawcze, dzięki którym dynamicznie się rozwija. Specjaliści Verseo przygotowali audyt mający na celu sprawdzenie, jak przedstawiają się działania serwisu w zakresie SEO i SEM. Sprawdźmy, jaki mają one wpływ na popularność witryny wśród internautów.

Netmoda.pl – informacje podstawowe

Netmoda.pl to sklep działający w branży e-commerce od 2006 roku. Od początku skupiał się na sprzedaży odzieży damskiej, stopniowo poszerzając asortyment. Celem sklepu jest ułatwienie klientom dostępu do modnych, nietuzinkowych ubrań w świetnych cenach. Dzięki temu systematycznie zdobywa coraz szersze grono klientów.

Asortyment sklepu obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą w bardzo szerokim wyborze. Ciekawostką jest też osobny dział „Home” ze stylowymi dodatkami do domu i przydatnymi gadżetami. Sklep wciąż się rozrasta i stale dodaje nowe produkty, co podsyca zainteresowanie klientów. Eksperci Verseo sprawdzili też, jak jego administratorzy kierują działaniami witryny w Sieci i czy przynoszą one zamierzony skutek. Zacznijmy od zbadania ruchu na stronie.

Netmoda.pl – oferta serwisu

Oferta sklepu Netmoda.pl jest bardzo rozbudowana, ale dzięki intuicyjnemu podziałowi strony poruszanie się po niej jest bardzo łatwe. Witryna obejmuje cztery główne działu:

  • Kobiety,
  • Mężczyźni,
  • Dzieci,
  • Home.

Każdy z nich podzielony jest na wiele kategorii oraz podkategorii związanych z fasonem i stylem ubrań (np. spódnice: asymetryczne, jeansowe, dzianinowe, plisowane, trapezowe itp.). Domyślnym działem, który wyświetla się po otwarciu strony, jest ten z modą damską. Nic dziwnego – to w końcu kobiety stanowią większość klientów odzieżowych sklepów internetowych.

Nawigacja po serwisie jest przyjemna, ale audyt Verseo sugeruje, w jaki sposób administratorzy strony mogliby wyjść naprzeciw swoim klientom. Poprawy wymagają m.in. kwestie bezpieczeństwa – powinien m.in. zostać wprowadzony protokół HTTPS. Strona wypada słabo w kwestii dostępności – przyciski nie mają nazw dostępnych dla czytników ekranu, a elementy graficzne nie mają opisów zastępczych. Kolory tła i treści nie są też wystarczająco kontrastowe. Za to strona jest bardzo przyjazna użytkownikom mobilnym, co zasługuje na pochwałę. Więcej szczegółowych informacji na ten temat można znaleźć w audycie Verseo, który dostępny jest za darmo dla każdej witryny w sieci.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
1,3 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
5,2 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
3,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
8,3 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 270 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.059
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji