Newstyling.pl

Newstyling.pl to jeden ze sklepów internetowych działających w branży „motoryzacja”. Jego oferta obejmuje różnorodne akcesoria do aut, a główną grupę produktów stanowią dywaniki. Atrakcyjny asortyment i świetne ceny z pewnością ułatwiają serwisowi zdobywanie nowych klientów. Jak jednak prezentuje się on od strony pozycjonowania i marketingu internetowego? Dogłębną analizę zapewnia audyt Verseo – przyjrzyjmy się jego wynikom.

Newstyling.pl – podstawowe informacje o sklepie

Serwis Newstyling.pl rozpoczął swoją działalność od sprzedaży dywaników samochodowych, które wciąż pozostają najczęściej wybieranymi produktami z jego oferty. Co ciekawe, sklep oferuje zarówno dywaniki wielu renomowanych polskich oraz zagranicznych marek, jak i modele własnej produkcji. To unikalne połączenie pozwala mu zaspokoić potrzeby właścicieli niemal wszystkich modeli i roczników aut na idealnie dopasowane akcesoria.

Obecnie sklep Newstyling.pl ma w swojej ofercie ponad 10 tys. produktów dla kierowców – nie tylko dywaniki, ale również pokrowce, kosmetyki, wycieraczki i różnorodne akcesoria. Na uwagę na pewno zasługuje błyskawiczna realizacja zamówień – większość produktów trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Ponadto sklep proponuje darmowe zwroty oraz porady ekspertów, które ułatwiają klientom dobór odpowiedniego produktu. Tego rodzaju praktyki zawsze cieszą się uznaniem klientów, dlatego nie dziwi rosnąca pozycja sklepu. Przeprowadzony przez Verseo audyt wskazuje również na dobrą widoczność serwisu w Sieci, co oznacza, że jego zarządcy doskonale zdają sobie sprawę ze znaczenia działań z obszaru SEO i SEM.

Oferta Newstyling.pl – nie tylko dywaniki

Asortyment sklepu jest dość rozbudowany i wygodnie pogrupowany, dzięki czemu jego przeglądanie jest znacznie łatwiejsze. Z rozwijanego menu u góry strony możemy trafić do jednej z trzech głównych kategorii:

  • dywaniki samochodowe,
  • akcesoria samochodowe,
  • kosmetyki samochodowe

oraz kilkudziesięciu podkategorii. Znaczną część strony głównej stanowią też atrakcyjne wizualnie, przejrzyste boxy zachęcające do odwiedzenia podstron z konkretnymi grupami produktowymi. Ponadto dostępna jest wyszukiwarka umożliwiająca wybór kategorii produktów, marki samochodu i jego modelu. To bardzo wygodne rozwiązanie, które ułatwia odnalezienie właściwych akcesoriów.

Widać, że sklep zadbał o funkcjonalny i atrakcyjny design strony, jednak audyt Verseo wskazuje m.in. na konieczność popracowania nad bezpieczeństwem. Strona nie stosuje protokołu HTTPS i ma problem z bezpiecznymi ciasteczkami oraz kilkoma innymi aspektami dotyczącymi zabezpieczeń. Można by też popracować nad widocznością i wydajnością serwisu – szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w pełnym raporcie. Audyt Verseo możesz być też za darmo przygotowany dla Twojej strony – wystarczy skorzystać z wygodnego narzędzia online.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
6,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,9 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
7,0 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
10,6 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
280 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji