Oponeo.pl

Oponeo.pl to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych w branży motoryzacyjnej oraz najchętniej wybierany przez rodzimych internautów sprzedawca opon. Szeroki wybór ogumienia to z pewnością jeden z głównych atutów sklepu, który plasuje go tak wysoko w zestawieniach sprzedaży. Czy jednak przyczyniają się do tego również działania SEO i SEM? Sprawdźmy, co mówi na ten temat audyt przygotowany przez Verseo.

Oponeo.pl – informacje o sklepie

Sklep Oponeo.pl jest jednym z pionierów polskiego rynku e-commerce. Jego początki sięgają jeszcze ubiegłego millenium, a serwis Opony.com, gdzie początkowo odbywała się sprzedaż opon oraz felg, powstał w 2001 roku. W roku 2006 zmienił zaś nazwę na obecną. Jednocześnie spółka, do której przynależy, wkroczyła na warszawską giełdę.

Dziś sklep Oponeo oferuje swoje produkty poza Polską w trzynastu krajach Europy oraz w USA. Polscy klienci mają do wyboru opony do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli, a także felgi czy łańcuchy. Ponadto firma oferuje usługi dostawy ogumienia wraz z jego montażem, współpracując z ponad tysiącem warsztatów samochodowych w całym kraju. Na uwagę zasługuje również błyskawiczna realizacja zamówień oraz doskonała obsługa klienta. Nic więc dziwnego, że Oponeo.pl jest liderem rynku w kategorii ogumienia. Zaskakującym może być jednak fakt, że serwis dość słabo wypada w audycie Verseo – przede wszystkim pod względem wydajności. Być może poprawa tych parametrów pozwoliłaby mu jeszcze bardziej oddalić się od konkurencji.

Oponeo.pl to nie tylko opony

Sklep Oponeo.pl wsławił się sprzedażą ogumienia, jednak w jego ofercie znajdziemy inne produkty. Dostępne wyszukiwarki umożliwiają znalezienie opon według rozmiaru lub też marki, modelu, rocznika i wersji auta, co zdecydowanie ułatwia znalezienie właściwego modelu. Oferta produktowa jest szeroka, jednak zamyka się w jedynie kilku kategoriach dostępnych z rozwijanego menu:

  • opony samochodowe,
  • opony motocyklowe,
  • felgi aluminiowe,
  • felgi stalowe,
  • opony ciężarowe,
  • łańcuchy śniegowe.

Audyt Verseo wskazuje wiele obszarów, w których wskazana byłaby optymalizacja serwisu – uwagi wymaga m.in. wydajność czy bezpieczeństwo. Zdecydowanej poprawie mogłyby też ulec działania z zakresu marketingu internetowego, na pewno warto popracować ponadto nad dostępnością, przystosowaniem witryny dla użytkowników mobilnych czy SEO. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w raporcie dostępnym na stronie Verseo. Tutaj również możesz poddać darmowej analizie swój serwis internetowy.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
5,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,8 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
8,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
11,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 240 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji