PetKarma.pl

Jednym ze sklepów internetowych, które zajmują wysokie miejsce w rankingu w branży zoologicznej jest PetKarma.pl. Serwis oferuje klientom szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach. A jak wygląda kwestia jego widoczności w Sieci oraz podejmowanych działań z obszaru SEO i SEM? Przyjrzeli się temu bliżej eksperci Verseo. Zobacz, jak wypadły wyniki audytu.

PetKarma.pl – podstawowe informacje o działalności

Sklep internetowy PetKarma.pl koncentruje swoją działalność w zoologicznej niszy rynku e-commerce. Serwis działa już od kilku lat w Sieci, ale powstał na bazie działalności stacjonarnej, która jest prowadzona od 1992 roku. Długie doświadczenie w branży przekłada się na szeroką bazę produktów oraz konkurencyjne warunki finansowe współpracy.

Kluczowe atuty, jakimi może się pochwalić e-sklep PetKarma.pl, to:

  • ekspresowa wysyłka towarów – z uwagi na duże zaplecze magazynowe (serwis deklaruje, że aż 95% asortymentu w ofercie znajduje się stale na magazynie),
  • ponad 4 500 dostępnych produktów w wielu popularnych kategoriach,
  • szeroka rozpiętość marek wyrobów oferowanych klientom – zarówno tych komercyjnych, jak i weterynaryjnych,
  • dostępna infolinia, na której można przeprowadzić konsultację co do kupowanych produktów,
  • dostęp programu lojalnościowego, dzięki któremu stali klienci mogą otrzymać dodatkowe zniżki na produkty,
  • darmowa przesyłka przy zamówieniach od 99 zł.

Warto również podkreślić, że ten sklep zoologiczny angażuje się w rozmaite akcje charytatywne na rzecz zwierząt, a działania z obszaru CSR, zwłaszcza w tej branży, również wzmacniają wiarygodność.

PetKarma.pl oferuje szeroki zakres artykułów zoologicznych

Ten sklep internetowy wyróżnia się dość przejrzystą strukturą, która pozwala klientowi łatwo odnaleźć interesujące go produkty i jest w miarę przyjazna algorytmom Google. Główne kategorie oferowanych towarów to:

  • psy,
  • koty,
  • gryzonie,
  • ptaki,
  • ryby,
  • terrarystyka,
  • zwierzęta gospodarcze,
  • fretka.

Podział na poszczególne kategorie zwierząt, rozwijany następnie na podkategorie, daje łatwy dostęp do poszukiwanych produktów. Klient może skorzystać również z intuicyjnej wyszukiwarki – wpisując nazwę konkretnego produktu, jego rodzaj lub markę.

A jak wypada serwis w kontekście optymalizacji jego działania z myślą o zwiększeniu widoczności? Audyt SEO przeprowadzony za pomocą naszego bezpłatnego narzędzia pokazuje, że strona:

  • wymaga poprawy wydajności działania – a zatem m.in. szybkości ładowania się strony głównej (zbyt wolne działanie odstrasza użytkowników, a także niekorzystnie wpływa na ocenę w algorytmach Google),
  • dobrze radzi sobie w obszarach widoczności w Sieci (w SERP-ach związanych z zakresem działalności), jak również e-marketingu oraz bezpieczeństwa,
  • mogłaby być lepiej dopasowana do wymagań urządzeń mobilnych, które generują dzisiaj lwią część ruchu także w obszarze e-commerce, jak również w kwestiach związanych z dostępnością.

Więcej danych znajdziesz w raporcie SEO, który przygotowaliśmy. Podobny możesz wygenerować za darmo również dla swojego serwisu. Warto, aby dowiedzieć się wstępnie, w jakim kierunku powinna zmierzać optymalizacja Twojego serwisu.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
1,7 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
3,9 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
8,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
9,1 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
180 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji