PetKarma.pl
Jednym ze sklepów internetowych, które zajmują wysokie miejsce w rankingu w branży zoologicznej jest PetKarma.pl. Serwis oferuje klientom szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach. A jak wygląda kwestia jego widoczności w Sieci oraz podejmowanych działań z obszaru SEO i SEM? Przyjrzeli się temu bliżej eksperci Verseo. Zobacz, jak wypadły wyniki audytu.
PetKarma.pl – podstawowe informacje o działalności
Sklep internetowy PetKarma.pl koncentruje swoją działalność w zoologicznej niszy rynku e-commerce. Serwis działa już od kilku lat w Sieci, ale powstał na bazie działalności stacjonarnej, która jest prowadzona od 1992 roku. Długie doświadczenie w branży przekłada się na szeroką bazę produktów oraz konkurencyjne warunki finansowe współpracy.
Kluczowe atuty, jakimi może się pochwalić e-sklep PetKarma.pl, to:
- ekspresowa wysyłka towarów – z uwagi na duże zaplecze magazynowe (serwis deklaruje, że aż 95% asortymentu w ofercie znajduje się stale na magazynie),
- ponad 4 500 dostępnych produktów w wielu popularnych kategoriach,
- szeroka rozpiętość marek wyrobów oferowanych klientom – zarówno tych komercyjnych, jak i weterynaryjnych,
- dostępna infolinia, na której można przeprowadzić konsultację co do kupowanych produktów,
- dostęp programu lojalnościowego, dzięki któremu stali klienci mogą otrzymać dodatkowe zniżki na produkty,
- darmowa przesyłka przy zamówieniach od 99 zł.
Warto również podkreślić, że ten sklep zoologiczny angażuje się w rozmaite akcje charytatywne na rzecz zwierząt, a działania z obszaru CSR, zwłaszcza w tej branży, również wzmacniają wiarygodność.
PetKarma.pl oferuje szeroki zakres artykułów zoologicznych
Ten sklep internetowy wyróżnia się dość przejrzystą strukturą, która pozwala klientowi łatwo odnaleźć interesujące go produkty i jest w miarę przyjazna algorytmom Google. Główne kategorie oferowanych towarów to:
- psy,
- koty,
- gryzonie,
- ptaki,
- ryby,
- terrarystyka,
- zwierzęta gospodarcze,
- fretka.
Podział na poszczególne kategorie zwierząt, rozwijany następnie na podkategorie, daje łatwy dostęp do poszukiwanych produktów. Klient może skorzystać również z intuicyjnej wyszukiwarki – wpisując nazwę konkretnego produktu, jego rodzaj lub markę.
A jak wypada serwis w kontekście optymalizacji jego działania z myślą o zwiększeniu widoczności? Audyt SEO przeprowadzony za pomocą naszego bezpłatnego narzędzia pokazuje, że strona:
- wymaga poprawy wydajności działania – a zatem m.in. szybkości ładowania się strony głównej (zbyt wolne działanie odstrasza użytkowników, a także niekorzystnie wpływa na ocenę w algorytmach Google),
- dobrze radzi sobie w obszarach widoczności w Sieci (w SERP-ach związanych z zakresem działalności), jak również e-marketingu oraz bezpieczeństwa,
- mogłaby być lepiej dopasowana do wymagań urządzeń mobilnych, które generują dzisiaj lwią część ruchu także w obszarze e-commerce, jak również w kwestiach związanych z dostępnością.
Więcej danych znajdziesz w raporcie SEO, który przygotowaliśmy. Podobny możesz wygenerować za darmo również dla swojego serwisu. Warto, aby dowiedzieć się wstępnie, w jakim kierunku powinna zmierzać optymalizacja Twojego serwisu.