Toysplanet.pl

Toysplanet.pl to sklep internetowy, który specjalizuje się w sprzedaży zabawek dla dzieci i pokrewnych produktów. Konkurencja w tej branży jest dość spora – zarówno w obszarze sprzedaży stacjonarnej, jak i tej prowadzonej on-line. Mimo to, ten e-sklep uzyskał stabilną pozycję w świecie e-commerce i pozyskał grono stałych klientów. A jak dokładniej radzi sobie z pozycjonowaniem i utrzymywaniem widoczności w przestrzeni Internetu? Przyjrzeli się temu nasi specjaliści.

Toysplanet.pl – podstawowe informacje

E-sklep Toysplanet.pl działa od kilku lat, koncentrując się na internetowej sprzedaży zabawek i innych akcesoriów przeznaczonych dla najmłodszych. Wybór produktów jest ogromny – sam sklep deklaruje, że w katalogu znajduje się ich ponad 5000. Jest to jednym z najważniejszych atutów tego serwisu. Można tu odszukać zabawki znanych i cenionych na całym świecie marek, jak i bardziej nietuzinkowe wyroby, które są niedostępne w sklepach stacjonarnych.

Sklep Toysplanet.pl zapewnia:

  • sprawną dostawę produktów na terenie całej Polski; istnieje też możliwość odbioru osobistego towarów w Łodzi,
  • dogodne formy płatności, w tym szybkie płatności elektroniczne – to zwiększa wygodę zamawiania i przyspiesza realizację transakcji,
  • liczne promocje i obniżki, które sprzyjają robieniu korzystnych zakupów.

Z tych powodów jego działalność jest dobrze oceniana, a transakcje mają wysoki potencjał finalizacji.

Toysplanet.pl oferuje zabawki, klocki, artykuły szkolne i więcej

Wśród ponad 5000 produktów, które stanowią asortyment serwisu Toysplanet.pl można znaleźć towary z wielu kategorii powiązanych z potrzebami młodszych i starszych dzieci. Są one wyszczególnione na bocznym pasku strony, która – co trzeba przyznać – ma nieco przestarzały layout graficzny. Niemniej jednak umieszczenie nazw głównych kategorii w newralgicznym miejscu pomaga zarówno klientowi, jak i algorytmom Google.

Kluczowe składniki oferty tego e-sklepu to: zabawki (w tym kreatywne, ogrodowe, edukacyjne, interaktywne oraz przeznaczone dla niemowląt), klocki, gry, puzzle, maskotki, figurki, lalki, ale także akcesoria dla dzieci, produkty z obszaru higieny i pielęgnacji, artykuły szkolne, rowery dziecięce czy akcesoria turystyczne. „Rozstrzał” produktów jest zatem duży.

A jak wpływa to na działania SEO? Jak pokazują wyniki audytu wykonanego z wykorzystaniem bezpłatnego narzędzia udostępnionego przez Verseo, serwis najlepiej radzi sobie z optymalizacją treści. Dość dobrze wygląda też dostosowanie do użytkowania przez urządzenia mobilne. Największych zmian wymagają zaś kwestie związane z wydajnością działania serwisem, bezpieczeństwem oraz marketingiem. Szczegółowe dane są dostępne w raporcie. Zerknij i wygeneruj podobny dla swojej strony zupełnie bezpłatnie.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,2 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
10,5 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
17,0 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
16,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
4 640 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.01
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji