Wittchen.com

Wittchen.com to sklep jednej z popularniejszych rodzimych marek z branży odzieżowej. Specjalnością firmy Wittchen jest galanteria skórzana, jednak proponuje ona również wiele innych wyrobów. Marka jest obecna na rynku od ponad 20 lat, a w branży e-commerce od ponad dekady. Eksperci Verseo przyjrzeli się temu, jak funkcjonuje serwis Wittchen.com w Sieci oraz w jaki sposób działania z obszaru SEO i SEM przekładają się na jego popularność.

Wittchen.com – podstawowe informacje o sklepie

Sklep Wittchen.com stanowi uzupełnienie oferty stacjonarnych salonów marki. Dysponuje pełną ofertą jej produktów i rozwija się razem z nią. Firma Wittchen.com powstała w 1991 roku i od początku postawiła sobie za cel dostarczanie na rodzimy rynek wysokiej klasy wyrobów. Początkowo była to galanteria skórzana, dziś jednak można również kupić sygnowane logo marki torebki, walizki, a nawet odzież. To, co zaczęło funkcjonować jako mała, rodzinna firma, dziś jest ogólnokrajową siecią. Nie zmieniło się jednak postrzeganie marki Wittchen jako dostawcy wysokiej jakości.

Popularność sklepu online działającego pod adresem Wittchen.com z całą pewnością jest wynikiem renomy marki. Jednak czy zarządcy serwisu dbają o pozyskanie nowych klientów, stosując skuteczne techniki SEO i SEM? Audyt SEO przeprowadzony przez Verseo pokazuje, że w wielu obszarach mogłoby być lepiej. Najniższe noty strona otrzymuje w kategoriach wydajności i dostępności, co może wpływać na zadowolenie użytkowników korzystających z serwisu. Widoczność, SEO i marketing internetowy są na dobrym poziomie, ale również tutaj znalazłoby się miejsce na usprawnienia. Sprawdźmy, jak mają się stosowane praktyki do statystyk strony.

Co oferuje swoim klientom sklep Wittchen.com?

Oferta sklepu Wittchen.com bazuje na luksusowych produktach skórzanych. Przejrzysty podział na kategorie ułatwia poszukiwanie odpowiednich produktów. Górna belka na stronie głównym z rozwijanym menu przedstawia cztery działy:

  • kobieta,
  • mężczyzna,
  • bagaż,
  • galanteria.

Dostępne są też zakładki z nowościami i promocjami oraz outlet. Asortyment sklepu obejmuje:

  • galanterię skórzaną,
  • torby i torebki,
  • odzież,
  • obuwie,
  • dodatki,
  • walizki, torby i plecaki.

Z głównego menu łatwo trafić do odpowiedniej kategorii, a ich przejrzysty podział ułatwia robotom Google indeksowanie strony. Raport Verseo zdradza jednak, że optymalizacja treści mogłaby być bardziej dopracowana. W oczy rzuca się też niewystarczający poziom bezpieczeństwa oraz jedyne połowiczne przystosowanie aplikacji do potrzeb użytkowników mobilnych. Interesują Cię podobne informacje na temat Twojego serwisu? Znajdziesz je w darmowym raporcie Verseo.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,6 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
11,9 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
12,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
24,8 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
3 470 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.258
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji