Zooart.com.pl
Liczba miłośników zwierząt w Polsce zwiększa się z roku na rok, podobnie jak świadomość, że troska o ich dobrostan oznacza konieczność sięgania po karmy i akcesoria z wysokiej półki. Dlatego coraz większą popularnością cieszą się też dobre sklepy zoologiczne. Tym, który króluje w rankingach, jest e-sklep Zooart.com.pl. Nasi eksperci przyjrzeli się temu serwisowi z perspektywy SEO. Sprawdź wyniki naszego audytu!
Zooart.com.pl – najważniejsze informacje
Sklep Zooart.com.pl powstał 2012 roku i od tego czasu wyrobił sobie dobrą markę w świecie miłośników zwierząt – nie tylko tych domowych. Jak można się dowiedzieć na jego stronie, firma zrealizowała już ponad milion zamówień na swoje produkty i cieszy się szerokim gronem powracających klientów.
Ważnym atutem działalności e-sklepu jest profesjonalna obsługa klienta. Nie chodzi jednak wyłącznie o sprawną obsługę czy udostępnienie wygodnego systemu płatności (to w nowoczesnym świecie e-commerce standard). Istotne jest również to, że e-sklep zapewnia klientom możliwość skorzystania z darmowej konsultacji weterynaryjnej – zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną. Dzięki temu mają oni szansę rzeczywiście dobrze dopasować zamawianą karmę i inne produkty do specyfiki potrzeb swoich pupili. A jak te działania przekładają się na wyniki osiągane przez ten sklep internetowy na rynku?
Zooart.com.pl oferuje szeroki zakres produktów dla psów, kotów i innych zwierząt
Działaniom SEO sprzyja m.in. jasny podział produktów na kategorie. W tym serwisie jest on przyjazny zarówno użytkownikowi, jak i wyszukiwarkom. Główny podział to ten na poszczególne gatunki zwierząt. Mamy więc produkty dla:
- psów,
- kotów,
- gryzoni,
- ptaków,
- zwierząt akwariowych,
- gadów i płazów,
- koni.
W ofercie znajdują się również profesjonalne karmy weterynaryjne oraz inne markowe produkty, co daje klientom pewność, że mogą kupić dla zwierząt domowych towary umożliwiające zadbanie o ich dobrostan.
Nasz audyt SEO pokazuje również, że sklep internetowy radzi sobie dobrze z wieloma kwestiami wpływającymi na wyniki pozycjonowania. Największą siłą jest doskonałe dostosowanie strony do potrzeb urządzeń mobilnych – zwłaszcza, że dziś to właśnie one stanowią podstawę ruchu w branży e-commerce. Dobrze wypadają również kwestie związane z optymalizacją treści pod SEO, natomiast dopracowania wymagają m.in. wydajność oraz bezpieczeństwo. Zajrzyj do szczegółowego raportu z audytu i przekonaj się, jakie parametry dokładnie miały wpływ na naszą ocenę. Z naszego narzędzia audytowego możesz też skorzystać do sprawdzenia dowolnej innej strony. Spróbuj – potrzebujesz tylko kilkudziesięciu sekund, aby poznać rzetelne wyniki!