AGDmaster.com

AGDmaster.com to jeden ze sklepów z branży RTV/AGD, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach popularności. Serwis, który funkcjonuje jedynie w przestrzeni on-line dziś obsługuje ponad 60 tysięcy zamówień miesięcznie. Zastanawiasz się, skąd wynikają jego dobre wyniki i sukces biznesowy? Istotną rolę odegrała zarówno strategia działania, jak i umiejętne zwiększanie widoczności w Sieci. Oto, co pokazuje audyt SEO, którzy przeprowadzili eksperci Verseo.

AGDmaster.com – najważniejsze informacje

Historia sklepu AGDmaster.com nie jest bardzo długa. Jej początki sięgają 2014 roku, kiedy w głowach dwóch osób zrodził się pomysł na zagospodarowanie ważnej, ale mniej „oczywistej” niszy tego obszaru rynku. Chodziło o internetową dystrybucję części zamiennych do urządzeń z zakresu AGD oraz RTV. Firma na przestrzeni nieco ponad 2 lat zaliczyła niezwykle dynamiczny rozwój i zdobyła zarówno grono stałych klientów, jak i nawiązała współpracę z kluczowymi dostawcami.

Choć początkowo sprzedaż była prowadzona głównie przez portal Allegro, w końcu przyszła pora na utworzenie nowoczesnego e-sklepu. I tak powstał serwis AGDmaster.com. Dziś sklep:

  • oferuje ponad 360 tys. produktów, a asortyment stale się powiększa, podobnie jak liczba kategorii towarów dostępnych on-line,
  • realizuje ponad 60 tys. zamówień miesięcznie.

Można więc śmiało mówić o niezwykłym sukcesie i umiejętnym wykorzystaniu potencjału, jaki daje rynek e-commerce.

AGDmaster.com oferuje głównie części do urządzeń AGD i RTV

W grupie ponad 360 tys. produktów, jakie są dostępne w serwisie AGDmaster.com, można znaleźć przede wszystkim części zamienne i akcesoria do:

  • odkurzaczy,
  • okapów,
  • telefonów komórkowych,
  • ekspresów do kawy,
  • laptopów,
  • dzbanków do wody (filtry wymienne),
  • aparatów,
  • pralek

i wielu innych urządzeń. Można tu także odszukać nieliczne urządzenia elektroniczne – np. opiekacze do kanapek. Jednak promocja i komunikacja są prowadzone w kierunku podkreślania asortymentu części zamiennych. I to rzeczywiście one stanowią trzon oferty.

Dużym atutem serwisu jest również jego poradnikowa część – poza sklepem dostępne są również artykuły pomocne klientom przy wyborze produktów oraz konserwacji sprzętu AGD. Dość dobrze rozbudowany blog daje również większy potencjał w kontekście SEO – pozwala bowiem wzmocnić pozycjonowanie long tail.

Serwis ma przejrzysty układ, dzięki któremu łatwo jest odszukać produkty – zarówno poszukując elementów do konkretnego urządzenia, jak i towarów określonej marki itp. Audyt SEO pokazał również, że silnymi stronami serwisu są widoczność (efektywna strategia pozycjonowania) oraz dopasowanie treści do aktualnych wymogów. Poprawy wymaga zaś wydajność samej aplikacji, a także jej dostępność dla urządzeń mobilnych.

Więcej informacji znajdziesz w naszym audycie. Zajrzyj do raportu i wykonaj własny, aby dowiedzieć się, jak w Sieci radzi sobie również Twoja strona.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
4,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,8 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
7,3 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
13,4 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 690 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.029
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji