AGDmaster.com
AGDmaster.com to jeden ze sklepów z branży RTV/AGD, który zajmuje wysokie pozycje w rankingach popularności. Serwis, który funkcjonuje jedynie w przestrzeni on-line dziś obsługuje ponad 60 tysięcy zamówień miesięcznie. Zastanawiasz się, skąd wynikają jego dobre wyniki i sukces biznesowy? Istotną rolę odegrała zarówno strategia działania, jak i umiejętne zwiększanie widoczności w Sieci. Oto, co pokazuje audyt SEO, którzy przeprowadzili eksperci Verseo.
AGDmaster.com – najważniejsze informacje
Historia sklepu AGDmaster.com nie jest bardzo długa. Jej początki sięgają 2014 roku, kiedy w głowach dwóch osób zrodził się pomysł na zagospodarowanie ważnej, ale mniej „oczywistej” niszy tego obszaru rynku. Chodziło o internetową dystrybucję części zamiennych do urządzeń z zakresu AGD oraz RTV. Firma na przestrzeni nieco ponad 2 lat zaliczyła niezwykle dynamiczny rozwój i zdobyła zarówno grono stałych klientów, jak i nawiązała współpracę z kluczowymi dostawcami.
Choć początkowo sprzedaż była prowadzona głównie przez portal Allegro, w końcu przyszła pora na utworzenie nowoczesnego e-sklepu. I tak powstał serwis AGDmaster.com. Dziś sklep:
- oferuje ponad 360 tys. produktów, a asortyment stale się powiększa, podobnie jak liczba kategorii towarów dostępnych on-line,
- realizuje ponad 60 tys. zamówień miesięcznie.
Można więc śmiało mówić o niezwykłym sukcesie i umiejętnym wykorzystaniu potencjału, jaki daje rynek e-commerce.
AGDmaster.com oferuje głównie części do urządzeń AGD i RTV
W grupie ponad 360 tys. produktów, jakie są dostępne w serwisie AGDmaster.com, można znaleźć przede wszystkim części zamienne i akcesoria do:
- odkurzaczy,
- okapów,
- telefonów komórkowych,
- ekspresów do kawy,
- laptopów,
- dzbanków do wody (filtry wymienne),
- aparatów,
- pralek
i wielu innych urządzeń. Można tu także odszukać nieliczne urządzenia elektroniczne – np. opiekacze do kanapek. Jednak promocja i komunikacja są prowadzone w kierunku podkreślania asortymentu części zamiennych. I to rzeczywiście one stanowią trzon oferty.
Dużym atutem serwisu jest również jego poradnikowa część – poza sklepem dostępne są również artykuły pomocne klientom przy wyborze produktów oraz konserwacji sprzętu AGD. Dość dobrze rozbudowany blog daje również większy potencjał w kontekście SEO – pozwala bowiem wzmocnić pozycjonowanie long tail.
Serwis ma przejrzysty układ, dzięki któremu łatwo jest odszukać produkty – zarówno poszukując elementów do konkretnego urządzenia, jak i towarów określonej marki itp. Audyt SEO pokazał również, że silnymi stronami serwisu są widoczność (efektywna strategia pozycjonowania) oraz dopasowanie treści do aktualnych wymogów. Poprawy wymaga zaś wydajność samej aplikacji, a także jej dostępność dla urządzeń mobilnych.
Więcej informacji znajdziesz w naszym audycie. Zajrzyj do raportu i wykonaj własny, aby dowiedzieć się, jak w Sieci radzi sobie również Twoja strona.