Aptekagemini.pl

Aptekagemini.pl to jedna z najpopularniejszych polskich aptek internetowych. Serwis cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów oraz dobrymi opiniami, wynikającymi z wysokiej jakości obsługi klienta oraz korzystnej polityki cenowej. Co jednak wpłynęło na jego sukces z punktu widzenia SEO? Nasi eksperci przeprowadzili audyt, aby zaprezentować silne i słabe strony tego e-sklepu.

Aptekagemini.pl – najważniejsze informacje

Aptekagemini.pl to sklep internetowy należący do sieci stacjonarnych Aptek Gemini, które mają ponad 160 placówek w całej Polsce. Popularna sieć powstała już w 1990 roku, stopniowo rozbudowując się. Jednak przełom przyszedł w 2008 roku, kiedy podjęto decyzję o otworzeniu apteki internetowej. Był to jeden z pierwszych serwisów w naszym kraju. Jednak, jak pokazują uzyskane wyniki sprzedażowe, decyzja o rozpoczęciu działalności w tym obszarze była jak najbardziej słuszna.

Nie da się ukryć, że z uwagi na fakt, iż prowadzenie działalności handlowej w branży leków, suplementów diety oraz wyrobów medycznych niesie za sobą wiele wyzwań – związanych choćby z restrykcyjnymi ograniczeniami co do promocji. Dlatego – zwłaszcza wiedząc, jako konkurencyjna jest to nisza rynkowa – należy obrać odpowiednią strategię, aby skutecznie dotrzeć do klientów. Dziś jej fundamentem jest zwiększanie potencjału SEO serwisu. Zarządzający serwisem Aptekagemini.pl doskonale to rozumieją, co widać po statystykach tej e-apteki.

Aptekagemini.pl oferuje suplementy diety, leki i więcej

Jedną z silnych stron serwisu Aptekagemini.pl jest również zakres oferowanego asortymentu. W stałej sprzedaży są dostępne tysiące produktów, dzięki czemu podczas jednych zakupów klient może wyposażyć się bardzo kompleksowo. Kluczowe kategorie produktowe to:

  • leki OTC (bez recepty),
  • dermokosmetyki do twarzy i ciała,
  • produkty dla dzieci (podział na kategorie: zdrowie, pielęgnacja, higiena, akcesoria),
  • akcesoria dla mam i kobiet w ciąży,
  • artykuły higieniczne,
  • higiena jamy ustnej,
  • sprzęt medyczny,
  • dla sportowców,
  • zdrowa żywność.

Warto również wspomnieć, że w serwisie wyróżnione są nietypowe, ale przydatne kategorie produktów – np. mini produkty, pomysły na prezent, apteczka domowa czy „krótkie daty” – z przecenionymi produktami, które mają krótkie terminy ważności.

Jak pokazał audyt wykonany przez ekspertów Verseo, serwis osiąga bardzo dobre wyniki pod kątem widoczności oraz dostępności z poziomu urządzeń mobilnych. Jego słabe strony to natomiast wydajność, dostępność i bezpieczeństwo. Zajrzyj do raportu i przekonaj się sam!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
4,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,5 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
12,9 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
9,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
920 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.036
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji