Bezokularow.pl

„Medyczny” sektor branży e-commerce jest niezwykle rozległy. Poza aptekami internetowymi, które prowadzą sprzedaż produktów nakierowaną na szerokie spektrum odbiorców, swoje miejsce mają te z asortymentem dedykowanym węższej grupie. Jednym z nich jest serwis Bezokularow.pl, zajmujący wysokie pozycje w rankingach. Zobacz, na czym opiera się jego przewaga konkurencyjna w perspektywie SEO i SEM

Bezokularow.pl – najważniejsze informacje

Sklep Bezokularow.pl specjalizuje się w dystrybucji soczewek kontaktowych oraz produktów powiązanych. Firma prowadzi działalność od 2006 roku, ale sama marka Bezokularow.pl pojawiła się rok później, czyli w roku 2007. Dziś to jeden z najbardziej rozpoznawalnych e-sklepów z tymi wyrobami medycznymi, który cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród osób z wadami wzroku, które – zgodnie z nazwą serwisu – wybierają życie bez okularów.

Warto zwrócić uwagę, że sklep – choć nie prowadzi salonów stacjonarnych – nawiązał współpracę z kilkudziesięcioma gabinetami okulistycznymi / optometrystycznymi na terenie całego kraju. Ich pacjenci mogą uzyskać dodatkową zniżkę na zakup soczewek właśnie na Bezokularow.pl. To bardzo korzystna strategia promocyjna, która zwiększa wiarygodność e-sklepu.

Bezokularow.pl oferuje soczewki kontaktowe i więcej

Oferta serwisu Bezokularow.pl jest jasna i przejrzysta. Główne kategorie produktowe to:

  • soczewki kontaktowe – e-sklep zapewnia też przejrzysty podział na podkategorie, wg marek, rodzajów oraz czasu noszenia,
  • płyny, krople i akcesoria – tu również działa prosty podział na podkategorie, dzięki któremu klient może szybko odnaleźć dokładnie to, czego mu potrzeba,
  • wyprzedaż – to kategoria z okazyjnymi ofertami na soczewki kontaktowe,
  • okulary słoneczne – często kupowane również przez osoby noszące kontakty.

Warto podkreślić, że raport Verseo pokazuje, iż serwis dobrze radzi sobie w obszarach widoczności, dostępności mobilnej, jak również optymalizacji treści pod kątem SEO. Audyt wskazuje jednak na konieczność poprawy w obszarach: wydajności działania serwisu, dostępności czy bezpieczeństwa. Zajrzyj do naszego raportu, aby dowiedzieć się więcej.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
4,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
9,0 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
8,0 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
22,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 940 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.001
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji