DOZ.pl

Apteki Dbam o Zdrowie są jedną z największą siecią punktów stacjonarnych, które oferują leki, suplementy diety, wyroby medyczne czy dermokosmetyki. Sieć ta jest również połączona ze sklepem internetowym – DOZ.pl, który zajmuje jedną z topowych pozycji w rankingu popularności. Eksperci Verseo przyjrzeli się bliżej temu, co stoi za tak dobrym odbiorem na rynku, głównie w perspektywie SEO i SEM.

DOZ.pl – najważniejsze informacje

DOZ.pl jest uznawana za największą oraz jednocześnie najnowocześniejszą polską aptekę internetową. To, co wyróżnia ją na tle konkurencji, to:

  • ponad 20 tys. dostępnych produktów – co jest największą liczbą na polskim rynku,
  • dostęp do infolinii działającej przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, co przekłada się na najwyższe standardy obsługi klienta,
  • zastosowanie specjalnych algorytmów, które z uwagi na bezpieczeństwo pacjenta uniemożliwiają zamówienie zbyt dużych ilości leków OTC.

Warto przy tym podkreślić, że DOZ.pl nie oferuje możliwości zakupu produktów z dostawą bezpośrednio do domu, a jedynie do apteki, z opcją darmowego odbioru osobistego. Serwis argumentuje to ograniczeniami prawnymi wynikającymi z Prawa Farmaceutycznego. Jako jednak, że sieć aptek DOZ w Polsce jest bardzo rozległa i liczy niemal 1000 placówek, nie jest to rozwiązanie problematyczne – zwłaszcza, że dzięki temu on-line można również zamówić leki na receptę, wypełniając specjalny formularz.

Należy również zwrócić uwagę, że DOZ.pl to także potężna i dobrze rozbudowana baza wiedzy na temat leków i rozmaitych zagadnień medycznych – duża liczba treści przekłada się też na większy potencjał SEO. To ważne, ponieważ w branży medycznej obowiązują ścisłe obostrzenia, gdy chodzi o działalność reklamową.

DOZ.pl oferuje leki OTC, na receptę, suplementy diety i więcej

Oferta DOZ.pl, jak już wspomniano, obejmuje ponad 20 tys. produktów. Asortyment serwisu jest przejrzyście podzielony na kategorie i podkategorie. Te najważniejsze to:

  • leki na receptę,
  • leki na ból,
  • dziecko,
  • kosmetyki,
  • przeziębienie,
  • sprzęt medyczny,
  • trawienie,
  • witaminy/minerały,
  • zielarnia,
  • nowości,
  • wyprzedaż.

Jak więc widać, serwis dostosował się do potrzeb klientów – dając im łatwy dostęp do najpotrzebniejszych produktów. Ma to również przełożenie na efektywność działań SEO. Widać świadomą strategię budowania linków, podziału na kategorie i podkategorie, a także dążenie do dobrego ustrukturyzowania treści.

Raport, który przygotowaliśmy, pokazuje również, że serwis DOZ.pl bardzo dobrze radzi sobie pod kątem dostępności i widoczności, a także w obszarze mobile – niezwykle istotnym we współczesnym świecie e-commerce. Poprawy wymagałyby zaś kwestie związane z wydajnością oraz bezpieczeństwem. Przejrzyj szczegółowy raport, aby dowiedzieć się więcej.

Jeśli chcesz, możesz również wykonać darmowy audyt SEO dla dowolnego serwisu – przetestuj nasze narzędzie i zobacz, jak wiele możesz zmienić we własnych działaniach związanych z pozycjonowaniem i e-marketingiem!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,7 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,1 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
9,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
10,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
410 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji