Fera.pl

Fera.pl to sklep internetowy działający w branży zoologicznej. Serwis jest jednym z lepiej rozpoznawanych w branży i cieszy się sporą popularnością wśród klientów. Co zadecydowało o jego popularności? Wydaje się, że to połączenie starannie przemyślanego modelu biznesowego – opartego o wysokiej jakości produkty i doskonałą obsługę klienta – z efektywnymi działaniami w obszarach SEO i SEM. Zobacz, jakie wyniki przyniósł wykonany przez nas audyt.

Fera.pl – najważniejsze informacje

Fera.pl jest internetowym sklepem zoologicznym, obecnym w tej niszy e-commerce od kilku lat. Serwis proponuje bardzo szeroką gamę produktów przeznaczonych głównie dla domowych pupilów. Jak sam informuje, asortyment serwisu obejmuje ponad 13 000 produktów. Istotnym atutem serwisu, przekładającym się zarówno na cenę, jak i jakość produktów, jest bezpośrednia współpraca z kluczowymi producentami. To szczególnie istotne przy zakupie karmy dla zwierząt – trafia ona do magazynów Fera.pl najczęściej następnego dnia po zakończeniu procesu produkcji. Dzięki temu klient ma pewność, że sięga po świeży produkt wysokiej klasy.

Serwis zapewnia również możliwość odbycia bezpośredniej konsultacji na czacie z weterynarzem – co ułatwia klientom dokonanie świadomego zakupu produktów. Fera.pl zapewnia również darmową dostawę przy zakupach od 95 zł, a także możliwość samodzielnego odebrania produktów we Wrocławiu.

Fera.pl oferuje specjalistyczne karmy, artykuły zoologiczne i więcej

Siłą serwisu Fera.pl jest dbałość o jak najlepszy poziom UX, a więc User Experience. Widać to choćby po bardzo jasnym i przejrzystym podziale produktów na poszczególne kategorie. Dzięki temu klient może z łatwością wyszukać niezbędne mu artykuły – niezależnie od tego, czy potrzebuje czegoś konkretnego, czy ma tylko ogólne pojęcie o tym, co planuje nabyć.

Kluczowe kategorie produktów w sklepie to jednocześnie gatunki zwierząt, dla których można tu znaleźć artykuły, czyli:

  • pies,
  • kot,
  • małe ssaki,
  • ryby,
  • gady i płazy,
  • konie.

Każda z kategorii z łatwością rozwija się na przejrzyste podkategorie, prowadzące krok po kroku. Sklep działa intuicyjnie i efektywnie prowadzi klienta w dół lejka sprzedażowego.

A jak wygląda kwestia efektywności prowadzonych działań w obszarze SEO? O tym więcej dowiesz się z raportu z audytu Verseo. Zerknij do niego i przekonaj się, czy serwis jest dostosowany do potrzeb użytkowników mobilnych, jak radzi sobie z wydajnością, widocznością czy optymalizacją treści. Z naszego narzędzia możesz też za darmo skorzystać, aby sprawdzić swoją stronę.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
4,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
11,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
16,6 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
19,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
5 040 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.222
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji