HulaHop.pl

Liczba sklepów z zabawkami dla dzieci na polskim rynku e-commerce nieustannie rośnie. Jednym z tych, które wyróżniają się na tle konkurencji jest HulaHop.pl. Jest to serwis, który jest dobrze widoczny w przestrzeni Internetu i każdego miesiąca przyciąga bardzo dużą grupę klientów. Co zadecydowało o jego popularności? Sprawdź wyniki naszej analizy i dowiedz się więcej!

HulaHop.pl – najważniejsze informacje

HulaHop.pl to sklep internetowy, którego działalność koncentruje się na dystrybucji zabawek oraz innych akcesoriów dla dzieci. Jest on częścią znanej grupy morele.net, która łącznie obsługuje ponad 5 tys. zamówień dziennie. Warto jednak pamiętać, że należy do niej aż 9 sklepów z różnej branż.

Mimo to, przynależność do większej grupy kapitałowej w znaczący sposób zwiększa potencjał tego e-sklepu i ułatwia mu konkurowanie z pozostałymi. Do najważniejszych zalet serwisu można zaliczyć:

  • bardzo duży asortyment produktów – jest ich co najmniej kilkadziesiąt tysięcy i pochodzą one od najbardziej znanych, jak również niszowych producentów,
  • duże zasoby magazynowe, co przekłada się na ekspresową realizację zamówień, najczęściej w ciągu 24 h od potwierdzenia transakcji,
  • możliwość dokonywania zakupu przez dedykowaną aplikację mobilną,
  • korzystna dla klientów polityka zwrotów,
  • możliwość bezpłatnego odbioru osobistego towaru w ponad 30 punktach na terenie całego kraju (tzw. Netpunkty współpracujące ze wszystkimi sklepami z grupy morele.net),
  • kompleksowe wsparcie dla klientów – zarówno na czacie, jak również telefonicznie czy mailowo.

Sklep zapewnia również możliwość dokonania zwrotu produktów do 14 dni.

HulaHop.pl oferuje zabawki dla dzieci, książki i inne produkty

Zakres produktów dostępnych w sklepie HulaHop.pl jest niezwykle szeroki. Główne kategorie – widoczne wyraźnie na bocznej belce – to:

  • mama i dziecko,
  • zabawki,
  • gry planszowe,
  • książki,
  • artykuły szkolne,
  • ubranka i buty,
  • pokój dziecka.

Jak zatem widać asortyment jest bogaty i pozwala zakupić ciekawe produkty zarówno dla młodszych, jak i starszych dzieci. Klient może się łatwo odnaleźć pomiędzy kategoriami – pomaga w tym również intuicyjna wyszukiwarka.

Raport Verseo pokazuje również, że:

  • sklep jest w pełni dostosowany do obsługi z poziomu mobilnego – klient bez problemu złoży zamówienie przy pomocy smartfona czy tabletu,
  • serwis wdraża dobre praktyki związane z SEO, np. unika stosowania Application Cache,
  • treści są dość dobrze zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania.

Aby strona stała się jeszcze przyjaźniejsza wyszukiwarką, dobrze byłoby zadbać o kwestie związane z bezpieczeństwem, dostępnością oraz wydajnością. Dokładniejszą analizę znajdziesz w wynikach naszego audytu. Sprawdź również nasze darmowe narzędzie – dzięki niemu możesz wygenerować podobny, bezpłatny raport o swojej stronie.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
3,5 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
4,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
8,7 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
440 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji