HulaHop.pl
Liczba sklepów z zabawkami dla dzieci na polskim rynku e-commerce nieustannie rośnie. Jednym z tych, które wyróżniają się na tle konkurencji jest HulaHop.pl. Jest to serwis, który jest dobrze widoczny w przestrzeni Internetu i każdego miesiąca przyciąga bardzo dużą grupę klientów. Co zadecydowało o jego popularności? Sprawdź wyniki naszej analizy i dowiedz się więcej!
HulaHop.pl – najważniejsze informacje
HulaHop.pl to sklep internetowy, którego działalność koncentruje się na dystrybucji zabawek oraz innych akcesoriów dla dzieci. Jest on częścią znanej grupy morele.net, która łącznie obsługuje ponad 5 tys. zamówień dziennie. Warto jednak pamiętać, że należy do niej aż 9 sklepów z różnej branż.
Mimo to, przynależność do większej grupy kapitałowej w znaczący sposób zwiększa potencjał tego e-sklepu i ułatwia mu konkurowanie z pozostałymi. Do najważniejszych zalet serwisu można zaliczyć:
- bardzo duży asortyment produktów – jest ich co najmniej kilkadziesiąt tysięcy i pochodzą one od najbardziej znanych, jak również niszowych producentów,
- duże zasoby magazynowe, co przekłada się na ekspresową realizację zamówień, najczęściej w ciągu 24 h od potwierdzenia transakcji,
- możliwość dokonywania zakupu przez dedykowaną aplikację mobilną,
- korzystna dla klientów polityka zwrotów,
- możliwość bezpłatnego odbioru osobistego towaru w ponad 30 punktach na terenie całego kraju (tzw. Netpunkty współpracujące ze wszystkimi sklepami z grupy morele.net),
- kompleksowe wsparcie dla klientów – zarówno na czacie, jak również telefonicznie czy mailowo.
Sklep zapewnia również możliwość dokonania zwrotu produktów do 14 dni.
HulaHop.pl oferuje zabawki dla dzieci, książki i inne produkty
Zakres produktów dostępnych w sklepie HulaHop.pl jest niezwykle szeroki. Główne kategorie – widoczne wyraźnie na bocznej belce – to:
- mama i dziecko,
- zabawki,
- gry planszowe,
- książki,
- artykuły szkolne,
- ubranka i buty,
- pokój dziecka.
Jak zatem widać asortyment jest bogaty i pozwala zakupić ciekawe produkty zarówno dla młodszych, jak i starszych dzieci. Klient może się łatwo odnaleźć pomiędzy kategoriami – pomaga w tym również intuicyjna wyszukiwarka.
Raport Verseo pokazuje również, że:
- sklep jest w pełni dostosowany do obsługi z poziomu mobilnego – klient bez problemu złoży zamówienie przy pomocy smartfona czy tabletu,
- serwis wdraża dobre praktyki związane z SEO, np. unika stosowania Application Cache,
- treści są dość dobrze zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania.
Aby strona stała się jeszcze przyjaźniejsza wyszukiwarką, dobrze byłoby zadbać o kwestie związane z bezpieczeństwem, dostępnością oraz wydajnością. Dokładniejszą analizę znajdziesz w wynikach naszego audytu. Sprawdź również nasze darmowe narzędzie – dzięki niemu możesz wygenerować podobny, bezpłatny raport o swojej stronie.