Krakvet.pl

Konkurencja w zoologicznej niszy rynku e-commerce w Polsce jest dość silna, zwłaszcza z uwagi na coraz większą świadomość właścicieli czworonogów, gdy chodzi o jakość karmy czy akcesoriów pielęgnacyjnych. Dlatego tak ważne jest połączenie dobrej strategii biznesowej z efektywnymi działaniami SEO, pozwalającymi pozostać widocznym dla klientów. Jednym z e-sklepów zoologicznych, które dobrze radzą sobie w tych obszarach jest Krakvet.pl. Nasi specjaliści przeprowadzili audyt SEO i przyjrzeli się bliżej jego funkcjonowaniu na rynku internetowym.

Krakvet.pl – najważniejsze informacje

Sklep Krakvet.pl istnieje na polskim rynku zoologicznym od kilku lat i jest relatywnie dobrze rozpoznawalną marką. Serwis oferuje tysiące produktów przeznaczonych dla kluczowych gatunków zwierząt domowych i nie tylko. To zarówno produkty standardowe, jak i profesjonalne – odpowiednie np. dla groomerów czy weterynarzy.

Atutami sklepu dla klienta są:

  • infolinia oraz czat, gdzie bez problemu można zadać pytanie o sprzęt,
  • liczne programy rabatowe i lojalnościowe – nakierowane również na klientów B2B,
  • możliwość zwrócenia towarów do 30 dni po zakupie (a więc znacznie dłużej niż jest to przewidziane ustawowo),
  • darmowa dostawa od 99 zł.

Co ciekawe, serwis z Małopolski honoruje również Kartę Dużej Rodziny.

Krakvet.pl oferuje szeroki wybór artykułów zoologicznych dla psów, kotów i nie tylko

Oferta sklepu Krakvet.pl jest niezwykle szeroka i podzielona – zgodnie z oczekiwaniami klientów – według gatunków zwierząt, dla których są przeznaczone poszczególne towary. I tak w osobnych kategoriach są dostępne produkty dla:

  • psów,
  • kotów,
  • ptaków i gryzoni,
  • rybek i zwierząt żyjących w terrariach.

W oddzielnej kategorii można znaleźć i łatwo wyszukać poszczególne marki oferowanych wyrobów, a klient dodatkowo ma szansę skorzystać z bezpośredniej wyszukiwarki.

Audyt SEO, który przygotowało Verseo pokazuje, że serwis całkiem dobrze radzi sobie z dostosowaniem e-sklepu do wymogów pozycjonowania. Najsilniejsze strony to optymalizacja treści pod kątem SEO oraz dopasowanie serwisu do potrzeb urządzeń mobilnych. Sklep dobrze radzi sobie również w kwestiach związanych z SEM oraz widocznością. Poprawy wymagają natomiast wydajność oraz bezpieczeństwo serwisu. Więcej szczegółów znajdziesz w naszym raporcie. Pamiętaj, że podobny możesz za darmo wygenerować również dla swojej strony. Sprawdź i zobacz, jakich zmian potrzebujesz, aby zwiększyć swoją widoczność w Sieci!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,7 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
10,5 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
10,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 780 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.437
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji